Osmělovací

...Tak už dobrých pár týdnů přešlapuji na břehu řeky zvané Blog a ne a ne se osmělit vstoupit do ne sice stejného, ale přece jen povědomého veletoku.
Sem tam jsem smočila palec u svých "starých" známých, dokonce rozhrnula hladinu jedním komentářem, ale hupsnout do proudu a začít plavat, to jsem stále odkládala.

...A teď tu sedím, v troubě hlídám čokoládový dort pro Emy k druhým narozeninám, a jak tak hlídám a přemýšlím, jestli ten "nejlepší čokoládový dort", jak naslibovali v receptu, bude aspoň k jídlu, když po hodině v troubě uprostřed ještě stále teče, říkám si, "proč ne zrovna teď?"
Nakonec, je hluboká noc, nikdo mě neuvidí, kdyby snad náhodou můj plavecký styl nebyl úplně elegantní po těch letech na suchu, jen se tak chvíli nechám unášet na vlnách a pak zase rychle z vody ven, nic se nemá pro začátek přehánět. Zůstane jen pár mokrých stop.

...Dort mezitím dostal rozum (což je důkaz toho, jak dlouho mi těch pár temp trvalo), špejli už nechal neposkvrněnou a tak snad zítra bude co plnit, zdobit a samozřejmě baštit.
A já? Já zase přijdu. Jsem v zásadě vodomil.



Komentáře

  1. Komentáře
    1 VendyW VendyW | 2. prosince 2018 v 7:52 | Reagovat
    To bylo hodně dlouhé období sucha na vodomila..... Ale jestli bylo špatné a už skončilo, jsem ráda že se zas do blogových vod vracíš. Byť ty se za ten čas hodně zakalily a hodně nás odešlo jinam.... Do jiných blogových řek a rybníků. :-D

    2 Janinka Janinka | E-mail | Web | 2. prosince 2018 v 12:59 | Reagovat
    Milá moje, plavat trochu umím, tak kdybys potřebovala nějakou tu plovací pomůcku, jsem tu :-).
    Za tu dobu mi toho asi hodně uteklo, a tak se drze zeptám, kdo je Emy?

    Jsem ráda, že žiješ :-).

    3 Kalamajka Kalamajka | 2. prosince 2018 v 15:15 | Reagovat
    Jéé! Těším se na další pŕíspěvky☺

    4 Čerf Čerf | E-mail | Web | 3. prosince 2018 v 0:39 | Reagovat
    Kdy jindy hupnout do vody, když ne v prosinci? :-) A komentář po takové dlouhé době je jednak radost pro okomentovaného a jednak moc dobrý začátek. Tak se moc těším, jak bude plavba pokračovat.

    5 Otavínka Otavínka | Web | 3. prosince 2018 v 9:45 | Reagovat
    Vidím, že náledí je lesknoucí a velmi zrádné. Nestoupat!

    6 adaluter adaluter | E-mail | Web | 12. prosince 2018 v 18:58 | Reagovat
    [1]: Pravda, dlouhé sucho to byla, ale prý si máme zvykat, říkají meteorologové :-)
    a ne nebylo špatné, jen prostě ... suché.

    [2]: Taky jsem ráda, že žiju Janinko :D, kdyby něco, skočím si k tobě pro rukávky.
    Zameškala jsi toho opravdu hodně, ale ne svojí vinou, Emy je moje.....vnučka :-D

    [3]: Díky to já taky, teď jen, kdo je bude psát? :-D

    [4]: No jasně, já byla vždycky mago..ehm otužilec, jsem chtěla říct :-). Moc doufám, že po chvíli nepůjdu zase ke dnu, to už tu taky bylo. :-?
    Komentáře jsou i mojí radostí, tak snad nebyl první a hned poslední, budu snaživá a přičinlivá.

    [5]: To je prosím vodní hladina v dešti, nicméně ostatní platí taktéž. :-)

    7 Janinka Janinka | E-mail | Web | 13. prosince 2018 v 14:05 | Reagovat
    [6]: Jéje, to jsou mi věci! :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Rozutekly se mi ovce

Masáž varlat

Bláta víc než po kolena