Masáž varlat

.....No, no, no, klid, hezky zvolna dýchat, já to vysvětlím. Na ten nápad mě přivedl v komentářích Malkiel, tedy, ne na ten s masáží, na ten druhý. Když jsem prý pořád tak zvědavá (to slovo mě dost vystihuje), kdo mi baští střechu nad hlavou, mám si prý založit účet u Google Analytics a budu vědět i co měli moji čtenáři k snídani ( no přeci perníček).

.....Nejdřív jsem jen mávla rukou, ale semínko padlo na úrodnou půdu a když jsme zjistily, že je to gratis, řekly jsme si, já a moje zvědavost, nakonec, proč ne? Nebudu (nebo budu?) tady rozebírat, jak jsem se o registraci (naprosto primitivní) pokoušela marně tři dny, vzteky málem lezla po stěně a sežrala myš (taky málem), když se mi v požadovaném okýnku stále znovu a znovu objevoval jedovatě žlutý (ještě teď mi stoupá tlak) trojúhelník s černým vykřičníkem a výstrahou, že sledování nebylo, sakra, pořád ještě zjištěno. A pak, po té, co jsem několikrát zjistila, že já jsem blbec a pak, že i počítač je blbec, jsem konečně uviděla tu vytouženou zelenou fajfku, jakože dobrý, že spojení bylo navázáno a už mám jen chviličku (24 hodin) počkat a už budu moudrá.

No, moudrá to je to poslední, co teď jsem, zřejmě mě čeká dlouhé a náročné studium, co vlastně znamenají ta čísla, o čem vypovídají všechny grafy a ukazatele a jak se z nich dozvím něco, co by mě zajímalo, něco, čemu bych rozuměla. Tak třeba "míra opuštění", výraz který ve mně evokuje jen pocit, že já jsem tedy opuštěná úplně, ale co to znamená na webu netuším.

.....A pak jsou tu klíčová slova. Páni, to kvůli nim vám to tu vlastně všechno píšu. Ten zbytek je jen taková omáčka, aby vám to snáz klouzalo do krku. Já mám jistou představu, co to jsou klíčová slova, teď jí ale asi budu muset přehodnotit. Měla jsem za to, že klíčové slovo je výraz, který se tu u mě někde vyskytuje a někdo, hledající tento výraz ve vyhledavači, sem na to konto zavítá. Možná mi můj omyl někdo z vás vysvětlí, já bych si to sice mohla někde najít, ale není nad přátelské, lidské slovo.
Můj úžas, úsměv a posléze upřímný smích vyvolalo jisté klíčové slovo, u kterého jsem si stoprocentně jistá, že se na mém virtuálním pozemečku rozhodně nevyskytuje, tedy nevyskytovalo, až dodnes. Ano, "masáž varlat" je tím záhadným výrazem, který se objevil v žebříčku klíčových slov na druhém místě, hned za výrazem "jak udržet myšlenku". Všechna tato slůvka na mě vykoukla z obrazovky, v jednom z mnoha pro mě zatím nepřehledných přehledů. První z těch výrazů dobře znám, byl to článek k tématu čeština, jen jsem netušila, že tolik lidí hledá návod na udržení myšlenek, i když chápu, že otázka udržení čehokoliv, může bý v jistých případech dost palčivá.
Další výrazy mi sice nebyly tak známé, ale budiž, možná se tu někde najdou. Když však můj zrak padl na "masáž varlat", měla jsem pocit, že mě šálí. Nebo, že si za mě ten sofistikovaný program dělá šprťouchlata, blázny a srandu zároveň. Nebo..... já nevím, snad to má být nápověda o čem psát, o co je zájem, co zrovna letí, no potěšpéro, tedy, radši no potěš, jen potěš.

.....Já a Google Analytics, to bude asi ještě vděčné téma. Nudíte se? Nechte medvídky mývaly žít a pořiďte si Googlíka.

.....Hej, Malkieli, ozvi se, když už jsi mě naočkoval, poraď, co si s tím teď počít.

A pro vás ostatní mám tip na téma týdne, jak jinak "Masáž varlat", zjevně je to téma o které je zájem, jsem vážně zvědavá jak to uchopíte.

Komentáře

  1. 1 jezura jezura | Web | 9. července 2011 v 17:11 | Reagovat
    Tak to je tedy téma! Taky jsem polkla na prázdno, když u tebe v nadpise (taková slušná solidní paní) o masáži varlat. Ale zároveň také doufám, že až budeš mít jasno, že to objasníš i nám. Tak se jdi mazlit s Googlíkem a pak popiš pocity :D

    2 edithhola edithhola | E-mail | Web | 9. července 2011 v 18:51 | Reagovat
    Mým vrcholem asi zůstane TOp list. Opravdu nemám ráda počítačové změny a vůbec zabývat se novými instalacemi. Zvlášť které trvají tři dny. Vyletěla bych z kůže. Jsem netrpělivý člověk. Návody nesnáším a tak.
    Krom toho mohu vyletět z kůže z přednastavených klíčových slov. Jelikož jsem knihovnice a spoustu z let jsem se v médiích živila klíčováním článků, knih, fotek, tak výše uvedené klíče je pěkná zhovadilost. To nejsou žádné klíče. Z klíčování jsme všichni propadali, dokud jsme se je nenaučili. Přednastavené klíčování na youtube je také od neumětelů :-(
    A co tedy měří Toplist, že nestačí? Je asi o čtvrtinu návštěvníků menší než návštěvnost blogová, tak jsem myslela, že zaznamenává ty, co pravdu zůstanou aspoň tři minuty, co stačí na přečtení nového článku. Nebo ne?

    3 Shariony Shariony | Web | 9. července 2011 v 20:36 | Reagovat
    Gůglíka jsem si taky pořídila, ale trvalo to. Problém byl hlavně v tom, že jsem na blog nevložila "správná" čísla, nevím proč, jak, vkládala jsem to pokaždé stejně a nešlo to, až jednou jo a hurá :-) Nakonec to ale stejně nepoužívám, důležitější je holt odezva v komentářích.
    To téma týdne je parádní, mohlo by být i poučné :-D

    4 Janinka Janinka | Web | 9. července 2011 v 20:53 | Reagovat
    Tenhle prográmek jsem měla na původním blogu, taky na radu Malkiela :D. Ale teď ho nemám, neb si vzpomínám, jak jsem při jeho instalaci málem roztřískala klávesnici a kdyby myš nebyla drátová, už by dávno letěla oknem. A možná bych i prorazila hlavou monitor. Takže ne, děkuji :-D.

    5 adaluter adaluter | Web | 9. července 2011 v 21:41 | Reagovat
    [1]:Já byla taky v šoku a zpytovala svědomí, ale nakonec jsem se smála. Nemyslím, že bych tomu přišla na kloub, ale samozřejmě pokud se to objasní, dám vědět. :-D

    [2]: Víš Edith, ona by ta instalace ve skutečnosti zabrala všeho všudy tak pět minut, nebýt toho, že jsem počítačový ignorant a řídím se heslem proč to dělat jednoduše, když to jde složitě. Celou dobu jsem cpala do toho okýnka ve statistikách celý HTML kód, pořád dokola, už jsem se chtěla učit i HTML jazyk, abych to nainstalovala přímo na stránky, ale to by bylo nad mé síly. Teprve třetí den mě napadlo podívat se na blog.cz jestli tam k tomu něco není. A je, návod jednoduchý jak facka, do toho okýnka patří jen identifikační číslo, které ti dají. Nakonec jsem zjistila, že jsem navíc dala špatnou adresu blogu, takže pokud nejsi podobně "nadaná" jako já, za pár minut máš hotovo. Já si to založila opravdu čistě ze zvědavosti, co se z toho dá zjistit oproti TOPlistu, se snad brzo dozvím. :-D

    [3]: Jo, jo, o správných číslech jsem teď psala Edith.
    Taky si nejsem jistá, jestli mi spolupráce s Googlíkem k něčmu bude a komentáře nikdy nic nemůže nahradit, v tom se shodneme, ale zvědavost je zkrátka příšerná vlastnost. :D

    6 adaluter adaluter | Web | 9. července 2011 v 21:45 | Reagovat
    [4]: Já nevím čím to je, vždyť je to tááák jednoduché. :-D :-D :-D
    Jak to tak čtu, mělo s ním problém víc lidí, já byla přesvědčená, že chyba je na mé straně. Každopádně jsem moc ráda, že jsem nebyla sama, kdo měl u jeho instalace záchvaty destrukce. :D

    OdpovědětVymazat
  2. 7 Edith Holá Edith Holá | E-mail | Web | 9. července 2011 v 22:12 | Reagovat
    Já měla problém i s Toplistem:-). Taky jsem tam cpala jiné číslo nebo celou adresu blogu a co já vím ještě. Nečtu návody, tak to podle toho vypadá. Takže googlík jedině, když napíšeš, že Ti to nějak pomáhá dozvědět se, kdo Tě čte a má to smysl to vědět :-) Já si dál budu spát na vavřínech, že mě čte dost lidí :-) Moje meta bylo deset lidí denně. Takže si to nechci zničit přísným googlíkem :-)

    8 Kerria Kerria | Web | 9. července 2011 v 23:17 | Reagovat
    Vítej v klubu Gůglíkovských neumětelů. Taky jsem si kdysi dávno instalovala Gůglíka, taky na radu Malkiela, dokonce mi to ani netrvalo tak dlouho a podařilo se mi jej i správně propojit s blogem a tím to skončilo. Ten žlutý trojúhelník tam svítil a svítil a statistiky stále nedostupné. Co já se s tím namordovala, určitě víc než 24 hodin, než jsem to vzdala. Po nějaké době jsem opět naočkovaná Malkielovými chvalozpěvy a posílená svými studijními úspěchy zkusila gůglíka znovu zprovoznit a ejhle, ono to funogvalo hned po spuštění bez jakéhokoliv mého zásahu!
    Ovšem smysl těch čísílek stále nechápu a jsem líná to studovat. Myslím, že pro moje potřeby bohatě stačí to, co poskytuje toplist.

    9 Čerf Čerf | Web | 9. července 2011 v 23:53 | Reagovat
    Taky mi to ukazuje neuvěřitelné souvislosti, i když ne tak milé jako je masáž varlat. Nicméně vzhledem k tomu, jak často se toto spojení objevilo dnes v článku a v komentářích, myslím, že od zítřka budeš vyskakovat při zadání klíčových slov jako první a nejperspektivnější odkaz :-).

    10 adaluter adaluter | Web | 10. července 2011 v 1:44 | Reagovat
    [7]:Až zjistím, co a jak dám vědět.Edith, ty se nemusíš bát žádných statistik, k tobě chodí lidí dost a chodí rádi. :-)

    [8]: Vidím, že Malkiel tu funguje v roli rozsévače Googlíků, nemá on nakonec nějaké jejich akcie? :-D :-D

    [9]: Milá souvislost, z téhle strany jsem na to zatím nepohlížela, vlastně máš pravdu, mohla jsem dopadnout mnohem hůř.
    A co se týká vyhledavačů, v nic jiného ani nedoufám, vždy jsem toužila být královnou masáží........... :-)

    OdpovědětVymazat
  3. 11 punerank punerank | E-mail | Web | 10. července 2011 v 15:04 | Reagovat
    Zase čtu evidentně pozdě a bavím se!!!
    Teda na to, že jsi psala pro sebe a divila ses původně, že k to bě někdo zavítá ses zajímavě rozpovídala a těžko nás budeš odhánět:)))
    já mám svůj blueboard a ještě textové počítadlo, jsem štěstím bez sebe a tím končím... jen se trapte i za mě:)
    Jestli masáž varlat zbavuje migrény, tak lituju, že žádný nemám:)))

    12 davidbachmann davidbachmann | E-mail | Web | 10. července 2011 v 17:00 | Reagovat
    Při čtení se mi vybavila vzpomínka, jak jsem se ve svém ranném dětství učil jezdit na kole s rámem. Muži vědí, že takové vzpomínky jsou bolestné. Proč by ale google po zadání tohohle výrazu měl nasměrovat uživatele zrovna na tvůj blog, to asi nepochopím nikdy. Už se mi stalo, že mi někdo řekl, že četl můj boog, ale nikdy jsem se nedozvěděl, jak ho našel. Stejně teď nepíšu, tak jaképak zkoumání návštěvnosti.

    13 Malkiel Malkiel | Web | 10. července 2011 v 20:45 | Reagovat
    Hehe, koukám že jsem nebyl jediný, kdo nervil při instalaci Google Analytics. :-D Já už to mám asi rok za sebou, pro vás je to čerstvá zkušenost.
    adaluter: Název článku ve spojení s mou přezdívkou hned v prvním odstavci mně poněkud vyrazil dech. Ač jsem též vlastníkem dvou kusů zmiňovaného, tak jsem nikdy žádnou masáž nevyžadoval, a to ani na internetu, ani nikde jinde. :-D
    Těžko radit jak zacházet s tím analyzátorem, když ani nevím kam jsi schopna se dostat. Takže po lopatě. Začneš na své titulní stránce a dáš si Správa blogu, tam si otevřeš Nastavení. V Nastavení si vlevo v menu klepneš na Statistiky, tam si ve sloupci najdeš Google Analytics a klepneš na Zobrazit statistiky. Potom se ti otevře stránka Google Analytics, kde je vpravo nahoře modrý obdélník Přístup do služby Analytics. To odklepneš a otevře se ti logovací okénko Účet Google. Tam se zaloguješ s mailovou adresou a heslem které sis určila při zakládání účtu u Google. Potom už se ti otevře tvoje analytická stránka, kde si u jména svého blogu odklepneš modrý nápis Zobrazit přehled. A tím už se nacházíš v analytickém ráji tvého blogu. ;-)
    Potom už si v klidu (s chladnou hlavou!!! :-D) můžeš prohlídnout a prolistovat si všechny ty kolonky. ;-)

    14 adaluter adaluter | Web | 10. července 2011 v 21:53 | Reagovat
    [11]:Tou poslední větou jsi mě dostala, poprvé jsem se dneska od srdce zasmála. Možná by se na tvém těle nějaký ekvivalent, který by šel namasírovat, našel, co říkáš. Člověk si musí umět poradit i bez varlat. :-D :-D

    15 adaluter adaluter | Web | 10. července 2011 v 22:13 | Reagovat
    [12]: Davide, myslím, že masáž tohoto druhu by si jistě každý rád odpustil a na internetu by hledal případně pouze návod, jak se zbavit jejích následků. :-D

    [13]: Ale Malkieli, jaký vyražený dech, na začátku byl přece jasný návod "Klid a DÝCHAT" :-D . Pevně doufám, že jsem nějakým nevhodným způsobem nepošramotila tvoji pověst. :D
    Je vidět, že jsi byl opravdu otřesen, jinak bys věděl, jak daleko jsem došla. Do analytického ráje jsem po strastiplné registraci dorazila už bez problémů a napoprvé, o čemž svědčí i to, že vím jaká jsou "oblíbená" klíčová slova na mém blogu, jen jsem doufala, že třeba vidíš dál než já a tušíš jak to vlastně funguje, co mi to některé ty kolonky vlastně chtějí říct. Většině nakonec asi rozumím, jen ta míra opuštění mi nějak nedává smysl, no a pak ta klíčová slova, to je oříšek, nebo vejce? Teď nevím jistě. :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  4. 16 punerank punerank | E-mail | Web | 10. července 2011 v 22:26 | Reagovat
    [14]:
    Ty můj zlatej "ekvivalente", ty mě nenecháš ve štychu, viď?
    ach neeee, co to zase píšuuuu!
    já vím, jak to nahradit, ale jsem nevrlá na doteky, beru jen zimu a ticho:)
    chtěla jsem zažít něco nového, no smůla!
    Já to tak nemyslela, není ekvivalent jako ekvivalent:)))))

    17 Malkiel Malkiel | 11. července 2011 v 12:10 | Reagovat
    [15]: adaluter: Ono to mé přehlédnutí nebude ani tak šokem z nadpisu článku, ale spíš tím, že jsem po týdenní dovolené v lůně přírody a mám totálně vypláchnutou hlavu. ;-)
    Míra opuštění znamená procento návštěvníků, kteří tvůj blog opustili právě z toho kterého článku, to znamená, že už nepokračovali dále v prohlížení tvého blogu.
    Klíčové slovo znamená slovo nebo slovní formulaci, kterou si někdo zadá do vyhledávače a ten mu vyhodí všechny odkazy, které toto klíčové slovo obsahují nezávisle na textu a smyslu článku.
    Já mám například nejfrekventovanější klíčové slovo "pestrost českého jazyka", což je název jednoho mého více jak rok starého článečku a navíc úplně pitomého.
    Tak a teď jen doufám, že mi neodepíšeš že už tohle dávno víš a že opět nebudu za blbce. Když jsem si ale opět přečetl tvůj článek, tak začínám tušit, že to tak nějak bude.:-D

    18 signoraa signoraa | Web | 13. července 2011 v 10:13 | Reagovat
    Konečně jsem se dostala k tomu, abych zavítala na oblíbené stránky a co nevidím? Masáž varlat - chvilku jsem přemýšlela, do čeho ses to pustila, až pak další čtení ozřejmilo oč jde. Já jsem také technický antitalent a navíc cholerik a tudíž bych určitě vyhodila klávesnici z okna. :-) Moje práce s počítačem je neustálý sled pokusů a omylů.

    19 Vendy Vendy | Web | 14. července 2011 v 21:53 | Reagovat
    Hahá, to jsem zvědavá, jakou budeš mít u tohodle názvu návštěvnost!!! :-D :-D :-D
    Dáš nám vědět? ;-) :-)

    20 davidbachmann davidbachmann | E-mail | Web | 14. července 2011 v 22:17 | Reagovat
    [19]: No, gratuluju! Když jsem si ten název dal do uvozovek vyhledat googlem, tak osmej odkaz je LUCYNKA A HVĚZDY! To je celkem úspěch!

    21 Nessie Nessie | Web | 16. července 2011 v 18:25 | Reagovat
    Hihi, vtipné téma :-) Taky nechápu, kde se tohle klíčové sousloví u tebe vzalo. Zapátrala jsi zpátky, jestli tam něco takového fakt nemáš? ;-)
    Kdysi jsem měla google analytics na stránkách školního webu, ale od té doby, co ten server spravuje někdo jiný a úplně někde jinde, je mi to nějak ukradený. Na blog nemám čas ani tak, proč se tedy unavovat ještě k tomu navíc nějakými čísly? Hodně štěstí při jejich dešifrování a při přemýšlení, jak se taková masáž varlat dělá! :-D

    22 Fredy Kruger Fredy Kruger | 18. července 2011 v 18:55 | Reagovat
    " Znám fígl, jak léčí se prosthatta "!
    ..." on namasíruje mi warlata
    šamotovými cihlami " !
    řve pacient : " bože nad námi " !

    .... zatčen byl MUDr Schaffratta !

    23 julie julie | Web | 20. července 2011 v 12:18 | Reagovat
    já mám jako top klíčový slovo podle googlu "mrdání psa"... takže tak.

    24 MirekČ MirekČ | Web | 26. července 2011 v 10:56 | Reagovat
    ... "není nad přátelské, lidské slovo."
    Také si to zcela vážně začínám říkat!!! Začíná mi připadat veškerá ta IT obtěžující. Nezajdeme raději na pivo??? :-D

    25 MirekČ MirekČ | Web | 26. července 2011 v 11:02 | Reagovat
    [12]: No strejda mě naučil jezdil s pravou nohou pod "štanglí". ;-)

    26 Amelie Amelie | Web | 7. srpna 2011 v 16:58 | Reagovat
    Už dlouho jsem se tak nezasmála...díky! :-D

    27 vestec vestec | Web | 12. ledna 2012 v 14:08 | Reagovat
    Dobry clanek, hezky blog, podivas se na muj webik?

    28 Tereza Keprtová Tereza Keprtová | 9. ledna 2019 v 21:23 | Reagovat
    Ahoj, no myslím že jistá masáž varlat probíhá i u této netradiční masáže: https://erotic-massage-praha.com/pro-muze/ Soudím podle toho, co popisoval manžel :-D Jinak článek se ti povedl, každopádně je masáž a masáž ;-) Hezký večer, Terka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Rozutekly se mi ovce

Bláta víc než po kolena