Bláta víc než po kolena

Ticho posledních deseti měsíců nemá příčiny ani technické, ani zdravotní a nejspíš ani žádné jiné, všeobecně obhajitelné.
Sama o tom přemýšlím už dlouho, ale když píšu, tak jen na papír, nejsou to věci, které bych dokázala jen tak bezprostředně zveřejnit.

Ne, nestalo se nic hrozného, nic tragického, nestalo se nic, co by se nedalo čekat, vlastně se jen pod neustálým únavným vlivem času a tlaku přiostřují rodinné a domácí podmínky a spolu s tím se změnil i můj postoj, můj pohled na věc, moje cítění.


Moje JÁ je najednou někdo trochu jiný, někdo s kým se hůř snáším a koho moc nechápu.
Ztrácím smysl pro humor a jsem tak zahlcena tím, co mě obklopuje, tíží a trápí, že nemám ani zdání, kam se poděl můj nadhled, který mi dřív dovoloval najít si z podobných šlamastyk cestu ven přes hraní si se slovíčky.

Cítím se stará, za poslední rok jako bych se z "holky" proměnila ve stařenu. Snad jako by tenhle blog už ani nebyl můj.....

Nicméně žiju a tímto to dávám na vědomí, omlouvám se, že jsem se neozvala dřív a častěji, doufám, že to trochu napravím, ale nic neslibuji.

Komentáře

  1. Komentáře
    1 VendyW VendyW | E-mail | Web | 19. září 2016 v 16:50 | Reagovat
    Někdy se to schumelí,
    jedna rána za druhou, vlastní zásluhou
    na všem hledáš stín....
    Pro problémy, pro svůj kříž,
    chryzantémy nevidíš....

    On ten Olympik měl v tom textu v něčem pravdu. Akolrát že to asi není úplně tvou vinou, nevím. Ale stane se a člověk je najednou taková hříčka osudu a dostává kopance ze všech stran a ztrácí chuť na všechno co ho dřív bavilo.

    2 Čerf Čerf | E-mail | Web | 20. září 2016 v 13:10 | Reagovat
    Myslím, že to je moc dobrý první krok, moc ho vítám a věřím, že nebude zdaleka poslední. Proměny totiž umějí být obousměrné, zvláště pak ty které probíhají nikoli objektivně, ale jen v našem duchu :-).

    3 bretislav bretislav | E-mail | Web | 20. září 2016 v 15:36 | Reagovat
    Ahoj po čase!
    Probíral jsem teď mailovací stránky, bych mazal nakupené zprávy (tuhle adresu moc neužívám) a ejhle - tam info = Tvůj nový článek!
    Dovolím si připojit se k přání Čerfa, který se vyjádřil tak, že líp bych to za sebe nenapsal. :-)
    Držím palce!

    4 Janinka Janinka | E-mail | Web | 20. září 2016 v 17:53 | Reagovat
    Vítej a neomlouvej se. Jsem ráda, že žiješ a kdyby se ti žilo dobře, bylo by to ještě lepší.
    Přeji ti milejší zítřky a zase někdy napřečtenou :-).

    5 diariodeunaperiodista diariodeunaperiodista | 28. ledna 2018 v 16:24 | Reagovat
    Lucko, dnes jsem se po sto letech vrátila na svůj blog a proklikla se až sem za vámi. Vaše komentáře mě pořád hladí po duši, i když už tam jsou sedm let. :c)) Doufám, že se máte dobře a že jste zase našla energii a radost. Moc vám držím palce a zdravím!

    6 Jan Turon Jan Turon | Web | 1. prosince 2018 v 6:32 | Reagovat
    Tak ať se ukáže jako vždy, že černá mračna mají zlaté lemování a ať z nich zaprsi živá voda... A hodně pěkných blog vychází článků..

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Rozutekly se mi ovce

Masáž varlat