Nová ikonka, aneb proč se slehla zem.

Dlouho se neozývám, teď už ani nekomentuji, vlastně vás ani nečtu.
A jelikož jsem z toho už sama nervní, nejspíš absťák, vytvořila jsem pro vás aspoň malé "návěstidlo", které jsem umístila do menu tak, aby bylo vidět na první pohled.
Je to něco jako cedulka "Přijdu hned", pověšená na zamčených dveřích krámku, aby jimi zákazníci marně nelomcovali.
Podobně jako ona kartička, nemá ani moje ikonka velkou vypovídací hodnotu, protože časové rozpětí slovíčka "hned" je stejně těžko odhadnutelné, jako trvání mojí "neviditelnosti", přesto si říkám, že aspoň budete vědět, že ač už se to nezdá, přece žiju.

Tak prosím, to je ona:

OBČAS NA VÁS NEVIDÍM, JAKO PRÁVĚ TEĎ.


NEMŮŽU PSÁT, ANI SI U VÁS ČÍST,
ALE JEN CO SE TO ZLEPŠÍ, DOŽENU TO.
TAKŽE ŽÁDNÉ STRACHY, JSEM V POŘÁDKU.

Dodatečně ji vkládám i do článku, neboť až zase "prokouknu", stáhnu ji z menu a schovám na příště.




Přeji vám krásné jaro, odkládám lupu a odcházím tápat do reálného světa.






Komentáře

  1. 1 punerank punerank | E-mail | Web | 22. května 2013 v 21:59 | Reagovat
    Zase tě zlobí očka? Jinak s nepsaním nejseš sama:) Hltejme jaro, dokud nezmrzneme:) Papa

    2 Čerf Čerf | E-mail | Web | 22. května 2013 v 22:48 | Reagovat
    Nová cedulka je krásná, tak si tedy starosti nedělám a trpělivě vyčkám :-). Držím moc palce.

    3 Otavínka Otavínka | Web | 23. května 2013 v 4:54 | Reagovat
    Pěkně kulantně zobrazeno. Taky bych to tak měla mít, protože dneska odcházím k bálým plášťům a bůhví na jak dlouho. Přeji pělné dny.

    4 mengano mengano | E-mail | Web | 23. května 2013 v 8:56 | Reagovat
    já si tedy počkám :-) Moc ti přeju,aby se všechno v dobé obrátilo.

    5 Bev Bev | E-mail | Web | 24. května 2013 v 11:06 | Reagovat
    Trpělivě vyčkám Tvého návratu, času mám dost, umělý kloub zrovna nefandí hektickému stylu života. :D
    Držím palce! :-)

    6 annapos annapos | Web | 27. května 2013 v 20:27 | Reagovat
    Ty květiny jsou krásný důkaz životaschopnosti, máme to i my lidé, když přijde ten pravý čas, rozkveteme.

    7 Verča Verča | E-mail | 27. května 2013 v 22:12 | Reagovat
    Jak se říká: kdo si počká, ten se dočká. No a jelikož já čekám, logicky se musím dočkat.:-)

    8 Pukína Pukína | E-mail | Web | 28. května 2013 v 16:10 | Reagovat
    Řadím se do fronty čekatelů. A velmi ráda :-)

    9 Janinka Janinka | E-mail | Web | 28. května 2013 v 17:34 | Reagovat
    Sákryš, přeji ať je brzy lépe, je to asi nereálné, ale kéž by bylo lépe napořád...

    10 Vendy Vendy | Web | 3. června 2013 v 19:34 | Reagovat
    Fotky jsou krásné.
    Jaro je hnusné, aspoň to letošní.
    Už se těším na tvůj návrat! Ať je dobře,děvčico. ;-) :-)

    11 VendyW VendyW | E-mail | Web | 17. června 2013 v 8:02 | Reagovat
    Však ono se to nezblázní když od tebe nebudou komenty :-) Ať se daří!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Rozutekly se mi ovce

Masáž varlat

Bláta víc než po kolena