Dalších pár fotohrátek.

.....Abych ukázala, co mě teď tak baví, přidám další várku předělaných fotek.
Aby bylo s čím srovnávat, první vždy uveřejňuju neupravený originál.
Tak lépe vynikne, kde všude došlo ke změnám a co vlastně programy všechno umí.

Začnu trochou jara...

první úprava....


další ....


jiná.....


a ještě jedna....


Nenápadné modřence...


základní úprava.....



podsvíceno....



a zmalováno....





Teď jeden rok starý obrázek, ještě z mobilu, loňské čarodějnice a Juli těsně před tím, než skončila na hranici.




a těsně po té....



a ještě pár dalších variací na danné téma......














Asi by to pro dnešek stačilo, vím, že některé úpravy jsou dost divoké, ale já si nemůžu pomoct, musím to vyzkoušet všechno, časem se třeba trošku umírním.
A nebo taky ne.

Komentáře

  1. 1 punerank punerank | Web | 16. dubna 2012 v 0:28 | Reagovat
    A nebo taky ne! Buď svá! Jenom si blbni a hraj, zasloužíš si to!

    2 Janinka Janinka | Web | 16. dubna 2012 v 8:43 | Reagovat
    Já mám ráda divokost, fotky s Juli jsou naprosto úžasné!
    Díky moc za ten modřenec, nikde jsem nemohla najít, jak se tahle kyti-myti jmenuje, potřebujeme to do Míšova školního herbáře :-D.

    3 signoraa signoraa | Web | 16. dubna 2012 v 12:31 | Reagovat
    Vzhledem k tomu, že fotky upravovat neumím, tak fakt jen zírám, co všechno se dá udělat. Juli je krásná holčička s kouzelným úsměvem a i na tech upravených jí to sluší. Zejména ta druhá "hořící" má náboj. :-D

    4 Kerria Kerria | Web | 16. dubna 2012 v 16:38 | Reagovat
    Konečně také nějaké fotky ze soukromí. Doufám, že časem přidáš i další. Juli je krásná holčička. Nejvíc se mi líbí na té předposlední fotce, kde vypadá jako andílek se svatozáří.

    5 Milovnice žiraf Milovnice žiraf | Web | 16. dubna 2012 v 22:28 | Reagovat
    Přidám se k předchozím komentářům, že Juli je krásná holčička - ty oči a úsměv...

    6 Vendy Vendy | Web | 17. dubna 2012 v 20:02 | Reagovat
    Znovu obdivuji krásné variace.
    U prvního květu extra - dá se říct, že každý z nich by se dal vytisknout a zarámovat jako jednotlivý obraz.
    Nebo udělat koláž ze čtyř, a zarámovat jako obraz.
    U těch druhých modrásků mě zaujala jakási trojkombinace s paprsky, zajímavá úprava.
    A Juli?
    Je jak indiánská princezna. Ty divoké úpravy mi vůbec nevadí, od toho jsou možnosti, aby se vyzkoušely - a myslím že fotky vypadají exkluzivně.
    Zdá se, že máme podobný názor a náhled - ano, foto jako dokument nechat v původní verzi, ale proč si nevyhrát s úpravami, když jsou takové možnosti? Taky to tak beru... 8-) (Včera jsem tvořila v Picniku jednu variantu na vlčí máky a poslední obraz byl úplně odlišný. Ještě čekám na svolení od jedné blogerky, od které jsem si fotku stáhla - a chtěla bych to vyhodit na blog, tak uvidím. Snad nebude nic namítat... :-)

    7 Vendy Vendy | Web | 17. dubna 2012 v 20:03 | Reagovat
    (P.S. u Juli jsem fakt měla pocit, že jde o malou indiánku, zejména u první verze -vypadá tak zvláštně. A je to moc hezká holčička! Krásný úsměv a krásné oči. A vlasy parádní). :-)

    8 Janinka Janinka | Web | 18. dubna 2012 v 14:21 | Reagovat
    [Smazaný komentář] Ono tak nějak záleží na paní učitelce. A ta naše, na to, že má ve třídě skoro třicet dětí, je děsně akční :-D.

    9 Jezurka Jezurka | Web | 21. dubna 2012 v 17:02 | Reagovat
    Moc hezké! Je vidět, že ses do toho dala. A taky Ti gratuluji k Juli. Je to moc hezká a sympatická slečinka. :-D

    10 annapos annapos | E-mail | Web | 27. dubna 2012 v 19:07 | Reagovat
    Chceme-li se pobavit, je to zábava tvořivě příjemná, jinak je to žrout času, v tom ti dávám za pravdu, čarodějka z toho vyšla trochu strašidelně, běhal mě mráz po zádech, umělecky zajímavé. Přeji hezké dny odpočinku na mnoha místech se budou dít tyto a podobné věci z čarodějkami.

    OdpovědětVymazat
  2. 11 Knedla Knedla | Web | 2. května 2012 v 21:12 | Reagovat
    Prosím si na zeď ten čtvrtý s bílými květy (od vrchu) a možná taky ten třetinkatý modřencový se sluncem. Juli vypadá na všech fantasticky!
    Našla jsem tě: http://moje-mozkovna.blog.cz/1205/tyden-17-fetacky koment. Mojí nejmladší sestře je 10, mě 27, chtělo to pořádný duševní trénink a párkrát mi první řekla "máma" (moje máma by to raději neměla vědět), samosebou jsem ji opravila :D . Bylo by to asi těžší, kdybych neměla ještě jednu sestru a té bylo dvanáct, když přibyla třetí, o fous v pubertě, jinak by přišla nenadále o benjamínkovství. Děti ještě naštěstí nemám, abych je srovnávala se sestrou. Držím tvým dcerám pěsti, aby stihly ještě taky poznat nějaké ty výhody sourozenectví, i když pro tu dospělou to možná nebude už jentak "žůžo". Je těžký se naučit novému vztahu v tolika letech, od deseti let klesá inteligence, já se taky těžko naučím tolerovat vedle sebe dlouhodobě chlapa, i když člověk se prostě musí učit pořád :-?

    12 Vendy Vendy | Web | 7. května 2012 v 10:09 | Reagovat
    ...od deseti let klesá inteligence...
    To je dobrýýýý! :-D
    Jinak, Adaluter, Lucy, přeji pěkný den.
    Chytej sluníčko do tváří. I když dnes nás spíš obklopují mraky, ale i ty jsou potřeba, protože bez nich bychom slunce nedocenili.
    To samé se dá říct o dešti. Je protivnej, ale když je zem vyprahlá, je to požehnání.
    Už se těším na další povídání nebo další obrázky! Budou-li...
    Ještě jednou a znovu ti chválím ty čarovné úpravy fotek. :-)

    13 Nessie Nessie | 25. června 2012 v 13:25 | Reagovat
    No jak bych to řekla...dobrý, věřím, že Tě to baví. Ale pro někoho, kdo photoshop a další grafické programy objevil minimálně před deseti lety, je tohle trošku složité ocenit. Ale mám radost, že máš radost a že si hraješ :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Rozutekly se mi ovce

Masáž varlat

Bláta víc než po kolena