Od jednoho k druhému.

.....neboli, co mě potěšilo a čím (snad) potěším já. Od blogu k blogu putuje "Pasování na rytíře", nebo snad "Řád oblíbeného blogera", a je mi ctí, že prostřednictvím SignoryA, doputoval až ke mně a tímto jí ještě jednou děkuji.
Ačkoliv normálně zprávy typu "desetkrát to opiš a pošli to dál" ignoruju, tady jde o něco jiného, je to něco jako "děkuji" těm, kteří se stali součástí našich dní, v mém případě i nocí, se kterými se svým způsobem dělíme jak o radosti tak i starosti, kteří nás inspirují, obohacují, ukazují život z jiných stránek, nutí k zamyšlení i k úsměvu.

.....A tak i já posílám toto poděkování dál, hezky zahorka, aby ještě bylo kam ho poslat, neboť je matematicky nevyhnutelné, že pošle li každý oblíbený bloger toto ocenění dalším pěti oblíbeným, nebude za chvíli na blog.cz jediný "neoblíbený" bloger.
Doufám, že toto mé poděkování přijmou:

Punerank ...Která se potuluje po nocích virtuálním i jinými světy stejně jako já, miluje Lunu, létání a Tygra a její bezprostřednost a takřka dětský pohled na svět mě vždycky dostanou. A i když zrovna tvrdí, že má depresivní období, optimismu z ní sálá tolik, že by mohla rozdávat (a rozdává).

David Tygr Bachmann... Je z těch, kteří nutí k zamyšlení, je radost s ním diskutovat a i když bude tvrdit, že blog v poslední době trochu zanedbává, rozhodně nezanedbává blogy ostatních a jeho názory v komentářích jsou stejně inspirující, jako jeho články.

Edith Holá ...Za "Kulíšky" si zaslouží víc než metál, ale i její vlastní tvorba je úžasná, plná hledání a nacházení, nejen smyslu věcí a událostí, ale hlavně sebe sama, otevřenost a přímost jsou všudypřítomné.

Malkiel ...Trošku provokuje, ale spolehlivě rozesměje a pobaví, přírodní recept na zlepšení nálady, nevyčerpatelný, netuším kam na ty nápady chodí a že mu tak rychle dorůstají, ale ještě nezklamal. Pod maskou klauna sakra dobré srdce.

No a nakonec, avšak rozhodně ne poslední:

Čerf ...Tady se dá najít vše a já to tu hledám strašně ráda. Styl, který je mi tak blízký, jak jen může styl někoho druhého být, básně, které mi berou dech, laskavá próza, která mi ho vrací, inteligentní humor, se zaujetím psané reportáže z cest, doplněné krásnými fotkami a to vše podtržené nádhernou češtinou a poetickým slovníkem. Sem si chodím pro pohlazení po duši, tady je svět takový, jaký by měl být..


Tak tedy tramtadadááááááááááááááá "Řád oblíbeného blogera" si prosím vyzvedněte právě teď a tady.
.


A najdete li někoho, kdo ho ještě nemá a přitom by si ho zasloužil, neváhejte, opište pětkrát a pošlete to dál.

Komentáře

  1. 1 Janinka Janinka | Web | 26. ledna 2012 v 13:04 | Reagovat
    Gratuluji k ocenění, právě jsi mi vypálila rybník a já to svoje nemám šanci poslat už vůbec nikomu. Tak dík, no :-D.

    2 David Tygr Bachmann David Tygr Bachmann | E-mail | Web | 26. ledna 2012 v 14:17 | Reagovat
    No, ..... to mi taky vyráží dech!
    Myslím si, že to nejlepší na mém blogu jsou ti tygříci, které mi tam dala Labanda. Myšlenek mám plno, ale vždycky, když je napíšu, vypadají mnohem primitivněji, než jsem si je jen myslel. Člověk taky nemůže psát tak dlouhý články a já jsem ostatně vždycky líp mluvil, než psal.
    Každoppádně moc děkuju! Jen teď nevím, komu všemu to vyznamenání přepošlu dál. Zaslouží si ho všichni, kdo jwsou na mém blogu vlevo v odkazech, nebo tam mají ikonku. Možná i mnozí další, ale nestíhám číst všechno. Ještě jednou moc díky!

    3 adaluter adaluter | Web | 26. ledna 2012 v 16:53 | Reagovat
    [1]: Já říkala zahorka, neboli kuj železo, dokud je žhavé, vlastně mi SignoraA usnadnila situaci, jednak tím, že sama to ocenění dostala, jednak tím, že tobě ho dala ona a mně usnadnila rozhodování, jen to chtělo být rychlá. ;-)

    [2]: Nic proti tygrům, Davide, ale podle grafiky nehodnotím, mě spíš zajímají lidi a jejich názory, takže ať se ti to zdá či ne, sem patříš. Já to mám úplně naopak, líp se mi píše než mluví.
    Pravda, že kdybych mohla, dostanou ho přinejmenším ti, kteří jsou v mých oblíbených odkazech, ale pět je pět.
    A dýchej. :-D

    4 Jezurka Jezurka | Web | 26. ledna 2012 v 16:55 | Reagovat
    Pravdu díš, za chvíli nebude neoblíbeného blogera. Včera to ke mně také dorazilo. Ale je to hezké, že? :-)

    5 punerank punerank | E-mail | Web | 26. ledna 2012 v 20:25 | Reagovat
    Děkuju mnohokrát, je to pro mě uznáním, být ve tvém srdci blízkém seznamu. Přijď se kdykoli znovu odreagovat a potěšit s měsícem a tygříkama!
    Je to jako udílení Oskarů:) Já si toho svého u tebe nechám, věřím ti, ohlídej mi ho!
    Dej ho pochovat Vendy, Labandě, Amelii a ještě slídilce Verče, jestli si ho ovšem najde!

    Snad příliš nenaruším systém hry, když se tentokrát nezapojím obrázkem na svém blogu:) Jednou spoléhám na to, že ti, které mám ráda, to vědí!

    OdpovědětVymazat
  2. 6 adaluter adaluter | Web | 26. ledna 2012 v 20:29 | Reagovat
    [4]: Tak to ti gratuluju, máš pravdu je to moc milé.

    7 adaluter adaluter | Web | 26. ledna 2012 v 20:43 | Reagovat
    [5]: Nemáš za co Markétko, já jsem moc ráda, že jsem tě poznala, a načepovat optimismus rozhodně přijdu.
    Dneska byl měsíc ostrý a pichlavý, celý jen zvonil jako kousek ledu a blízoučko u něj stála veliká jiskřivá hvězda, snad Večernice, moc jim to slušelo.
    Jen je pošli, Oskárek je k pochování v kteroukoliv denní, či noční hodinu. :-)
    Mimochodem je to takové kulaťoučké stdce, nahoře a dole má ornamenty podobné růži a uprostřed je napsáno BEAUTIFUL BLOG.

    8 punerank punerank | E-mail | Web | 26. ledna 2012 v 20:56 | Reagovat
    [7]:
    On je měsíc snad v pondělí narození, takže roste a já s ním, takže jsme oba ve fázi "čepování"
    Díky!

    9 Malkiel Malkiel | Web | 26. ledna 2012 v 22:57 | Reagovat
    Výborně, mohlo by mi vaše vysokoblahorodí prozradit, komu mám to vyznamenání předat, když už to všichni mají? :D Řetězáky fakt miluju. ;-) :D
    Jinak děkuji za kladné hodnocení mé osoby.
    P.S. Tou maskou klauna se snažím zakrývat svůj vrásčitý ksicht. :-D

    10 Čerf Čerf | Web | 27. ledna 2012 v 8:26 | Reagovat
    Měla bys mě trochu šetřit, nebo zpychnu, nadmu se a prasknu :-) Mám rád, když mezi psavcem a čtenářem drnčí struny díky příbuzným vlnám, na kterých jsou oba naladěni. No a ještě lepší je, když to funguje oboustranně, což v tomto případě bezpochyby platí :-). Díky, ještě mi sice není jasné, co s "řetězem" provedu, neb jsem jeho velkým principiálním nepříznivcem, ale svět je plný změn a třeba se jednou principům vzepřu :-)

    11 Amelie Amelie | Web | 27. ledna 2012 v 22:55 | Reagovat
    [5]: Děkuju, i já Tě mám moc ráda.

    12 Vendy Vendy | Web | 28. ledna 2012 v 22:21 | Reagovat
    [5]: Taky dobré řešení!
    Děkuji, zlatíčko, už jsem viděla odkaz u Davida a zpětnou vazbou jsem se vrátila znovu sem... Všechno je perfektně propojené! :-D
    Tohle ocenění je skvělý nápad a milý dárek. :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Rozutekly se mi ovce

Masáž varlat

Bláta víc než po kolena