Ach, ta orientace.

.....Co se člověk v parku, lépe řečeno na dětském hřišti, nedozví. Já si, zas tak jednou, v klídku sedím na lavičce, něco si čmárám do svého nepostradatelného sešitu a jen tak na čtvrt očka a na půl ucha sleduji Juli, kterak navazuje známost na houpačce. Hošík je o kousek větší než ona, tak ho tipuji na sedm, osm let, neboť Julka, se svými sto třiceti centimetry v pěti a půl ,odpovídá osmi letům, tudíž když si vybírá kamarády podle výšky, bývají zaručeně starší.
Následně také bývají mile či nemile zaskočeni její pětiletou psychikou a znalostmi. Mile i proto, že její zvídavá povaha nabízí poměrně velký prostor typům, které rády svému okolí sdělují všechny, za svůj život těžce nabyté, poznatky a zkušenosti. A že jich je.
V zásadě se Juli do vztahů nemíchám, ale když jsem zaslechla zcela zřetelně z chlapcových úst slovíčko "lesba", nejedna matka pochopí, že jsem zbystřila a přesměrovala k houpačkám pozornost obou uší a celého jednoho oka, to abych je moc nevystrašila a neuťala slibně se vyvíjející rozhovor.

....."Co je to?", bezelstně se zeptala Juli. Natěšený klučina na sobě nedal znát rozrušení a téměř znuděně opáčil : "No, dyž sou spolu zamilovaný dvě holky, tak sou lesby." Houpal se, jako by právě nesdělil Julče své nejskandálnější poznání. A taky že ne. "Já, ale miluju kluka, a on se zamiloval do mě." nedala se Juli. A teď měl teprve přijít vrchol, nonšalantní zhoupnutí a lehce pohrdlivý výraz, doprovodil jeho, nad slunce jasnější, odhalení: "Tak to seš gej, dyž miluješ kluky, seš gej."
Julča se nebránila, neboť sdělení mělo svou, pro její pětiletou mysl přijatelnou, logiku, okolnosti neznala a tak mu žádnými protesty nezkazila jeho těžko skrývanou radost znalce života a drsnýho borce.

.....A já? No já jsem mu samozřejmě vděčná, aspoň mě Juli v pubertě ničím nepřekvapí, není nad to, znát orientaci svých ratolestí už od pískoviště.

Komentáře

  1. 1 punerank punerank | E-mail | Web | 5. srpna 2011 v 1:40 | Reagovat
    Až Juli poví ve školce, že je gay, bude úča čubrnět! moderní dětština je pestřejší než za nás. když jsme byli u tygrovy mámy, vyprávěla nám, jak si tamější děcka hrály na aids!!! prostě na honěnou, chycená oběť obdržela plácnutí a
    A zase bdím a lunu marně hledám, mraky ji snědly asi!

    2 Čerf Čerf | Web | 5. srpna 2011 v 7:22 | Reagovat
    Tak tohle je moc dobré! Zjišťuju, že trávím příliš málo času na pískovišti, kde bych se konečně o sobě něco pořádného dozvěděl :-). Dneska si skočím koupit pořádnou bábovičkovou výbavu, abych mezi malé světáky a světákyně zapadl :-).

    3 Janinka Janinka | Web | 5. srpna 2011 v 7:49 | Reagovat
    Děkuji za krásné ranní nakopnutí, s manželem, kterému jsem to prostě musela přečíst, jsme se řehtali, jako koně :D.

    4 Lucka Lucka | E-mail | 5. srpna 2011 v 12:55 | Reagovat
    Perfektní článek :-)

    5 Lennroe Lennroe | 5. srpna 2011 v 14:31 | Reagovat
    Mylsím, že přestanu chodit ne tu pustou stranu parku a zamířím blíž k dětskému hřišti. Čllověk se rád něco přiučí :)

    6 jezura jezura | Web | 5. srpna 2011 v 16:35 | Reagovat
    No vidíš! Nejen děti se pořád učí, ale i my, viď? To jsem zvědavá, jestli to bude mít třeba ve školce pokračování. Pak dej vědět! :-)

    7 Amelie Amelie | Web | 5. srpna 2011 v 17:56 | Reagovat
    Parádní zážitek. Konečně jsem se zase zasmála. A vidíš to. Jenda se dětem vyhýbá a já tak nemám šanci se něco dozvědět. ;-) :-D

    8 Malkiel Malkiel | Web | 5. srpna 2011 v 22:23 | Reagovat
    To mi připomnělo hlášku mého kamaráda, který ve společnosti s oblibou tvrdí, že jeho manželka je buzerant, protože je na chlapy. :-D
    Jinak je to docela překvapivé o co se zajímá dnešní lidský potěr. ;-)

    9 adaluter adaluter | Web | 5. srpna 2011 v 22:50 | Reagovat
    [1]:Vrrrrr, přes půl hodiny se tu píšu s odpovědmi na komentáře a pak kliknu a jsou v..... fuč. Tak znova.
    Dětičky mají mozky jako houbu, nasají všechno, co je v doslechu a dohledu, pak to rozmixují, zažonglují a postaví si z toho vlastní svět.
    Luna se nejspíš šla někam pořádně nadlábnout, brzy bude úplněk, tak aby se stihla zakulatit. :-D

    10 adaluter adaluter | Web | 6. srpna 2011 v 8:37 | Reagovat
    Tak to si prosím ještě raděj rozmysli, někteří rodiče by si to mohli špatně vyložit a zavolat na to "podezřelé individuum" strážníka. Pokud by ti to přeci jen nedalo, hlavně sebou neber lízátka nebo bonbony, ráda si chodím číst k tobě a motáky zpoza mříží se na internet těžko dostávají. :D

    11 adaluter adaluter | Web | 6. srpna 2011 v 9:05 | Reagovat
    [3]: Tak to je poprvé, co mi někdo poděkoval za nakopnutí. :-D

    [4]: Děkuju, to né já, to děti. :D

    [5]: Jen musíš zvážit, jestli ti ty poznatky stojí za ztrátu ticha a klidu, které jistě velkoryse vládnou té pusté straně parku. :-D

    [6]: Ježišmarjá, já doufala, že než půjde zas do školky, že na to zapomene, ne že bude šířit osvětu dál. :-D

    [7]: Jsem ráda, že ten světaználek vykouzlil úsměv i na tvé tváři. Vím, že to s Jendou nemáš lehké a tak mi zbývá jen držet palce, aby se všechno ubíralo tou nejschůdnější cestou.

    [8]: A nemají syna, tak kolem osmi? :-D Dnešní potěr má informace, které pro mě byly aktuální nejdřív v pubertě, ale pokrok nezastavíš, média do nich ty informace dostanou i kdyby nechtěli. A oni chtějí. :-D :-D

    12 Nessie Nessie | Web | 7. srpna 2011 v 16:22 | Reagovat
    Vynikající logika :)

    13 Verča Verča | E-mail | 8. srpna 2011 v 0:41 | Reagovat
    :-D:-D Tak to jsem se před usnutím parádně pobavila.:-D
    Hlášky děti jsou někdy fakt luxusní a jak jsou nevinné.:-)

    14 Zmražená Opice Zmražená Opice | Web | 15. srpna 2011 v 11:21 | Reagovat
    Páni, tak teď sjem se i o sobě dozvěděla velkou novinku, jsem taky gay :)

    15 MirekČ MirekČ | Web | 22. srpna 2011 v 7:52 | Reagovat
    Nicméně chlapec byl poučen dobře, že lesby nemají rády, když se jim říká lesbičky. ;-)

    Nový komentář

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Rozutekly se mi ovce

Masáž varlat

Bláta víc než po kolena