Nový chlap, nový začátek.

.....Ano, je to tak. V mém životě se objevil nový muž. Přiznám se, že už vám to nějakou, poměrně dlouhou dobu tajím. Poprvé jsem o něm slyšela už (i když vlastně až) v březnu, jen jsem ještě netušila, že je to nový chlap na obzoru. Nechtěla jsem to zakřiknout a taky jsem to i já sama musela přijmout, vstřebat, nějak se s tím v sobě srovnat. A tak mi nezbývalo, než být za tajemnou.

.....Přijato, vstřebáno, srovnáno, zkrátka, už nemám jediný důvod dál něco tajit a téma týdne mi přímo nahrává. Začátek. Nový začátek. Vlastně hned několik nových začátků.

.....Jmenuje se Matias. Můj nový začátek. Začátek nové éry mého života. Přináší naději, úžas, radost, lásku, něhu, přináší nový smysl života. Přináší zmatek, vzrušení, novou náplň dní, spád, shon, novou náplň nocí, nový úsměv na tvář. Je báječný, má neuvěřitelné kouzlo a myslím, že jen málo žen, které ho uvidí, mi nezávidí.

..... Jmenuje se Matias, je mu jeden měsíc, narodil se Rézce a je to tedy můj vnuk. Vy, kdo sem zavítáte častěji, musíte tušit, co pro mě tohle znamená. To je to mé štěstí v neštěstí, které přišlo nejspíš v pravý čas nejen pro mě, ale také pro Rézku. Možná hlavně pro ni, ale o tom jindy. Každopádně stojíme na začátku nové cesty, já na cestě babičky, ona na cestě maminky a obě dvě zároveň snad i na počátku nového vztahu mezi námi dvěma, což je pro mě neméně důležité.

.....Nebude to lehké, ale to nebylo nic z toho, co mě v poslední době potkalo, tohle však, oproti všemu ostatnímu , má v sobě úžasný náboj naděje a radosti, která léčí a všechny překážky se zdají menší, méně hrozivé a každý pád míň bolí. Je to jak malé soukromé sluníčko v předlouhém období dešťů, člověk je mokrý, ale je mu teplo.

.....Všechny ty nadšené řeči o tom, jak je skvělý, nejkrásnější a nejšikovnější (protože vězte, že ač se mamince zdá být její děťátko tím nejúžasnějším miminkem na celém světě, kam se hrabe na babičku, to je hrdost na druhou) si nechám na jindy, stejně tak, jako příběh jeho příchodu k nám a na svět. Pro tentokrát se spokojím s tímto "oznámením" radostné události.

Komentáře

  1. Komentáře
    1 jezura jezura | Web | 22. července 2011 v 14:25 | Reagovat
    Jé, tak to tobě i Rézince moc blahopřeji! Určitě je to štěstí a o tom já už dlouho něco vím! Tak ať roste do krásy a moudrosti, doufám, že nám ho po čase také představíš (myslím fotku), ale určitě je ještě brzy! Tak se užívejte navzájem! :-P

    2 Anc.Goddess Anc.Goddess | Web | 22. července 2011 v 14:27 | Reagovat
    moc ti to přeju :)

    3 Malkiel Malkiel | Web | 22. července 2011 v 17:54 | Reagovat
    Tak to ti z upřímného srdce gratuluji, babko. :D
    Tím se vysvětluje ta tvá současná sporadická přítomnost na blogu.
    Osobně si myslím, že tě v této době nemohlo potkat nic lepšího. ;-)
    Ono to má svoji hlubokou symboliku. Jeden život odchází a druhý život přichází.

    4 Čerf Čerf | Web | 22. července 2011 v 21:13 | Reagovat
    Skvělá a nadějeplná zpráva. Moc držím palce, ať je to nový a dobrý začátek pro vás všechny.

    5 Kerria Kerria | Web | 22. července 2011 v 23:23 | Reagovat
    Tak to blahopřeju babičce Lucince i mamince Rézce. Doufám, že se brzy podělíš o podrobnosti. Jaké to je stát se babičkou? Já už bych se na to pomalu taky měla připravovat. Sice ještě žádná zpráva na obzoru není, ale stát se může všelicos. Akorát mám pořád pocit, že na babičku jsem ještě hrozně mladá.

    6 punerank punerank | E-mail | Web | 23. července 2011 v 12:42 | Reagovat
    A nepadloa ani slovo o tatínkovi, třeba si na čas vystačíte vy dvě a teta Juli:)
    Na malou chviličku se hlásím zz dovolené na slovensku, kde jsme u příbuzných zakotvili na týden.
    dnes je konečně v chladném větru i jeden den sluníčko...
    tak chovej, houpej a piš:)))
    pozdravuj Pandorku:)

    7 Lucka Lucka | E-mail | Web | 23. července 2011 v 13:31 | Reagovat
    Tak to ti moc a moc gratuluju. Je to báječná zpráva. Mám z toho velkou radost :-)

    8 adaluter adaluter | Web | 23. července 2011 v 14:50 | Reagovat
    [1]:Děkuji, máš pravdu je to přímo koncentrát štěstí, doufám, že mě ty megadávky neporazí. Fotky snad budou, časem, dědeček (vlastně už pradědeček) nám půjčil na ten slavný okamžik svůj aparát, jen se ještě naučit pracovat s galerií a obrázky. :-)

    [2]: Děkuji mockrát.

    [3]: No jasně, tý "babky" jsem se bála, jen jsem čekala odkud to přijde. :-D
    Po pravdě řečeno, vlastníc vlastního potomka ve věku pěti a půl roku, cítím se spíš jako teta, ne li náhradní máma. :-P
    Jinak, osobně si myslím přesně to samé, co ty. :-)

    [4]: Moc děkuju, celou dobu, co to vím doufám přesně v tohle, někdy musí špatným zprávám dojít dech, snad ano. :-)

    [5]: Kerrio, jsem na tom stejně. Sice rozhodně nejsem z těch babiček, které by si nechaly říkat jménem, jen aby se náhodou někdo nedozvěděl, že jsou babičkou, přesto se cítím trošku zaskočená.
    Ono tě to tak nějak přes noc zařadí do jiné generační kategorie a z toho skoku se jednomu trochu zamotá hlava. Zvlášť když se posledních pět let cítil být "omlazen" tím, že je mámou mrňouska. Ale neřeším to nijak tragicky, spíš filosoficky. Je to prostě zvláštní dvojrole, která se tak trošku pocitově popírá navzájem. :-)
    PS: zprávy na obzoru nejsou spolehlivý ukazatel ;-), já se je dozvěděla, až když měly obzor dávno za sebou a ve vzduchu už bylo slyšet dunění kopyt. :-D

    [6]: Hele, jak ty to děláš, že vždycky vyhmátneš zásadní informace, o kterých navíc nepadlo ani slovo? :-D
    Jo, musíme si vystačit, jablko asi nepadá daleko od stromu. :-)
    Naštěstí natolik daleko dopadlo, že na "pandoří" problémy to u Rézky vážně nevypadá, je v klidu, pohodě a všechno zvládá s přehledem a mě má v záloze (pro všechny případy), tak to snad uhrajem. :-)
    Jinak, užijte si krásnou dovolenou u našich "bratou", ono ani tady to počasí není nic moc.
    Chování, houpání a psaní se bohužel navzájem trošku vylučují, takže jsem poslední dobou trošku střídmější.
    Pandorka i Juli taky pozdravují a mám vyřídit od Juli, že tě má moc ráda. :-)

    [7]: Moc a moc děkuju, jsi milá. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. 9 Janinka Janinka | Web | 23. července 2011 v 15:12 | Reagovat
    Ty babi jedna tajemná... :D No toto, já se tu těším na tvého nového chlapa a on to není chlap ale chlapeček! Gratuluji tobě i Rézce z celého srdce a přeji vám spoustu krásných společných chvil s maličkým naplněných stěstím a láskou!

    10 Verča Verča | E-mail | 23. července 2011 v 23:31 | Reagovat
    Jé, tak to Rézce a i novopečený babči moc moc moc gratulujuuu!!!
    To je parádní. Miminka jsou úžasná právě pro tu svoji nevinnost a chuť do života - nic neřeší, vztek, pokud nějaký přijde, je hodně brzo přejde, protože si ho nemůžou pěstovat v hlavě, jak to spousta lidí dělává... zkrátka mimi tě dokáže hodně naučit.:-)
    Ještě jednou gratuluju - takovýho chlapa bych brala taky.:-D

    11 signoraa signoraa | Web | 24. července 2011 v 12:10 | Reagovat
    Připojuji se k celé řadě gratulantů přede mnou. At' malý Matias dělá všem jen radost a hlavně tobě at' dá zapomenout na všechny smutky.
    Z vlastní zkušenosti můžu připojit, že vnoučata jsou to nejlepší a nejkrásnější, co nás může potkat. Sice jsem se stala babičkou až v 54 letech, ale ty emoce byly tak silné, že mě to až zaskočilo. Stav štěstí a radosti z vnoučat stále trvá.
    Vítej mezi námi, babičkami. :-D

    12 Nessie Nessie | Web | 24. července 2011 v 21:10 | Reagovat
    Tak to gratuluju, babči ;-) A nezapomeň si užívat to rozmazlování!!!

    13 punerank punerank | E-mail | Web | 26. července 2011 v 0:11 | Reagovat
    [6]:
    Juli vyřiď, že jí budu dělat tygra, když jí bude samou žárlivostí smutno. inu, bude u vás veselo!
    Na Oravě vládne přátelská atmosféra. jsem taky ráda, že mám notebooček!
    Jo a mimčo občas dej mamině a prostě piš, žádné výmluvy:)))
    Nadále budu nakukovat a hlídat:)))

    14 MirekČ MirekČ | Web | 26. července 2011 v 10:50 | Reagovat
    Bohužel s těmi dnešními odchody do důchodu si asi vnoučat moc neužijeme - když musí člověk chodit do práce (ale zase zaplať pánbůh, že tu práci máme). Aby vnoučata dřív nepromovala... ;-)

    15 Vendy Vendy | Web | 28. července 2011 v 20:51 | Reagovat
    Pár dnů (týdnů) tady nejsem a ejhle, takové novinky!
    Taky se dovoluji připojit s gratulací, užívej si svého vnoučka s radostí a coby babička se s ním budeš oprávněně chlubit všude v okolí... tak doufám, že časem budou i nějaké fotečky.
    Matiasovi i jeho mamince přeji odpočinek, klid a hlavně zdravíčka. A tobě hodně hezkých chvilek ve společnosti vnoučka... 8-)

    16 Edith Holá Edith Holá | E-mail | Web | 31. července 2011 v 22:59 | Reagovat
    Každopádně je to zase o tom, že když se objeví chlap, tak žena zcela zapomene, co jí baví a je plně zaměstnána a pohlcena. Tak se nám neztrať a zase piš. Ráda jsem Tě četla.

    17 pavel pavel | Web | 4. srpna 2011 v 21:49 | Reagovat
    Tak gratuluji mamince i babičce. A vlastně i tatínkovi. :)

    18 Amelie Amelie | Web | 7. srpna 2011 v 17:06 | Reagovat
    Moc hezky napsané. I já se na to babičkovské období moc těším. Kéž vám přinese spoustu radosti a lásky.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Rozutekly se mi ovce

Masáž varlat

Bláta víc než po kolena