ČASOSTROJ

Stroj času mít, já nejspíš vím,
kam zpátky v čase zamířím.
Náš první pohled do očí,
který jak jiskra přeskočí.

A srdce přejde z chodu v cval.

Ten první den já vrátím zpět,
bude to pěkná řádka let,
však pro stroj času, co to je?
Má v jízdním řádu staletí,
tak je tu velká naděje,
že zpátky k tobě doletí.



Těch dní by jistě bylo víc,
jak nevynechat vůbec nic?
Ten první večer, pátou noc
a vší té hudby sladkou moc.

A tance vášeň, žár i klid.

A jízdu noční tramvají,
kdy slíbil jsi mi potají,
že už jen spolu napořád
a jak i v dobrém, tak i zlém,
budeme ruku v ruce stát,
občas i tančit životem.



Však, kdybych volbu měla jedinou,
ta hodina, by byla hodinou,
kdy odcházel jsi a byl jen sám,
tu hodinu já zpátky dám.

A budu s tebou, nenechám už čas,

aby vzal mi v proudu dní
tvůj pohled, pohled poslední.
Má ruka bude v dlani tvé,
mé rty řeknou, co měly říct,
tvůj strach se v lásce rozplyne,
já nepřála bych si nic víc.

Komentáře

  1. 1 Čerf Čerf | Web | 11. června 2011 v 7:20 | Reagovat
    Moc krásné, citlivé a smutné. A pravdivé. A to jsi ještě emoce trošku spoutala do básnické formy, mimochodem místy exkluzivní, i když o ni jde až v druhém plánu, pokud vůbec - v tom srovnání. Díky!

    2 Janinka Janinka | Web | 11. června 2011 v 7:43 | Reagovat
    Smutné, ale krásné. Taky mám rozepsané nějaké básnění, ale moc se mi s ním nechce ven.

    3 punerank punerank | E-mail | Web | 11. června 2011 v 10:46 | Reagovat
    Jednou ty básničky vydáš a honem si poběžíš koupit další tužky a papír, viď?
    Pěkné, jak měníš momenty, místa i ritmus!

    4 Lucka Lucka | E-mail | 11. června 2011 v 11:11 | Reagovat
    Moc krásné.

    5 jezura jezura | Web | 11. června 2011 v 13:24 | Reagovat
    Tak tohle je zase jedna krása! Až vydáš ty básně knižně, dej nám tady vědět, abychom se mohli vytahovat, že jsi naše aspoň virtuální kamarádka. :-)

    6 ruža z Moravy ruža z Moravy | E-mail | Web | 11. června 2011 v 17:15 | Reagovat
    Vyjádřila jsi krásně vlastně to, co si možná myslí- přeje každá žena - vrátit ty první chvíle lásky- vztahu. Bývají opravdu nejhezčí, právě tou nadějí a vírou, že dál to bude pořád tak pěkné. :-)

    7 Edith Holá Edith Holá | E-mail | Web | 11. června 2011 v 21:08 | Reagovat
    Jedním slovem nádhera! Na stroj času by mě vůbec nenapadla báseň. Líbí se mi od Tebe každá. Co víc říci? Vyjádřila jsi v ní všechno. První chvíle i poslední ...

    8 Infantility* Infantility* | Web | 12. června 2011 v 14:28 | Reagovat
    Krásný stroj času :)

    9 signoraa signoraa | Web | 13. června 2011 v 13:26 | Reagovat
    Já marně hledám slova, kterými bych popsala tvojí báseň. Je to nádherné a baladické. :-)

    10 annapos annapos | E-mail | Web | 16. června 2011 v 1:42 | Reagovat
    Moc hezké pohlazení duše.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Rozutekly se mi ovce

Masáž varlat

Bláta víc než po kolena