El triste

.....Tak dneska po ránu, poslouchám pořád dokola, tuhletu nádherně smutnou píseň a když už nemůžu vkládat fotky (proč, to si nechám na samostatný článeček), říkám si, proč sem tam neukázat, co ráda poslouchám, nebude to úplně obvyklé, ale nakonec, vypnout to můžete vždycky. Mně osobně hudba strašně moc ovlivňuje, pomáhá mi vytvářet náladu, prohloubit ji, ať už je dobrá, nebo smutná, protože i smutek je někdy třeba povzbudit, podpořit, protože smutek je děj, zatím co letargie je stagnace. A děj se vyvíjí a vývoj je základem života. A já bych moc ráda, zase jednou v budoucnosti žila. A není od věci, že tahle písnička byla zároveň jednou z mnoha oblíbených mého manžela.
.....Jen prosím nehleďte příliš na kvalitu záznamu, přeci jen, jsou to sedmdesátá léta.





A jestli jste to zvládli až dokonce, jistě jste ocenili tehdejší nadšení diváků, jo, to byli ještě zpěváci zasypáváni květinami.

Komentáře

  1. omentáře
    1 potkanek potkanek | Web | 5. dubna 2011 v 10:52 | Reagovat
    PĚKNÁ ;-)

    2 Mami Mami | Web | 5. dubna 2011 v 11:51 | Reagovat
    Hudba přenáší emoce.

    3 jezura jezura | Web | 5. dubna 2011 v 13:54 | Reagovat
    Neznala jsem to, ale poslechla a pochválím. Je to taková pohoda. :-?

    4 adaluter adaluter | Web | 5. dubna 2011 v 14:09 | Reagovat
    [1]:DĚKUJI

    [2]: To umí báječně, často toho využívám cíleně.

    [3]: Nedivím se, žes jí neznala, spíš by mě udivilo, kdyby ji někdo znal, ale jsem ráda, že se ti líbila. :-)

    5 Mutinka Mutinka | Web | 5. dubna 2011 v 20:41 | Reagovat
    procvičila jsem si španělštinu :) krásná písnička, nedá se na ní tančit rumba? moc se rytmech nevyznám, ale trochu mi to tak přišlo ... no ať už jsem se trefila nebo ne, taky se mi líbí :-)

    6 Kerria Kerria | Web | 5. dubna 2011 v 21:25 | Reagovat
    Pěkná melodie, ale přiznám se, že dávám přednost písničkám v češtině, abych rozuměla textu.

    7 signoraa signoraa | Web | 5. dubna 2011 v 21:54 | Reagovat
    Písničku jsem také nikdy předtím neslyšela, ale líbí se mi. Nevím, jak se to nazývá ve španělštině, ale v Itálii se tomuhle přednesu říká "bell canto".
    Na druhou stranu se musím přiznat, že stejně jako Kerria dávám přednost českým textům, zejména těm, které mají co říct. Mám ráda Kryla, Nohavicu a mnoho dalších.

    8 adaluter adaluter | Web | 6. dubna 2011 v 1:23 | Reagovat
    [5]: Rumba by myslím šla a španělština je nádherná.

    [6]: Rozumím, já miluju i české písničky, zvlášť ty starší, melodické, ale vlastně, já mám tak nevyhraněný záběr, že se mi líbí lecos a vybírám si hlavně podle nálady.

    [7]: Ano, cantilény to můžu, jako mládě, jsem začínala na italské hudbě, na známém festivalu San Remo, což bylo téměř jediné, co se k nám v té době ze zahraničí dostalo. A ke španělštině mám velmi blízký vztah, doma jsme jedenáct let mluvili španělsky. :-) To už ze srdce nevymažu, ani lásku ke španělštině, ani lásku ke španělsky zpívané hudbě. A chtěla jsem vám představit něco, co nejspíš neznáte. :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Rozutekly se mi ovce

Masáž varlat

Bláta víc než po kolena