PODĚKOVÁNÍ

Toto poděkování, patří Vám všem, kteří jste si našli čas a napsali mi slova útěchy, podpory a povzbuzení. Díky za Vaše vcítění, za vaše myšlenky i rady. Moc si toho vážím a cítím, že nejsem sama, vím, že se mám kam obrátit, a už vím, že je tu pár lidí, kteří nejsou lhostejní k problémům druhých a to je při všem tom trápení, krásné zjištění. Omlouvám se, že jsem neodpovídala na každý komentář zvlášť, i když byste si to zasloužili. Doufám, že se tento dík dostane všude tam, kam náleží a nikdo z Vás, kteří jste na mě byli tak hodní, o něj nepřijde.

Komentáře

  1. 1 punerank punerank | 19. března 2011 v 14:55 | Reagovat
    Jsem ráda, že se ozíváš, aspon kratičce!
    Jaro nám posypal sníh a já zas víc spím než žiju! to musí přestat!
    Opatruj se:)))

    2 jezura jezura | Web | 19. března 2011 v 15:02 | Reagovat
    To je dobře, že to tak vnímáš, určitě tady nejsi a nebudeš sama! My, tvé virtuální kamarádky tě nenecháme padnout, jen se nás neboj! :-|

    3 Ivana P. Ivana P. | E-mail | 20. března 2011 v 21:14 | Reagovat
    Milá Lucie,
    dostala jsem na tebe odkaz od kamarádky, které si vážím a mám ji moc ráda, už fůru let. Je to Edith. Normálně nebloguju a není příliš blízký tenhle velmi odhalený virtuální svět, ale zemřel mi muž (náhle v důsledku neštěstí a už je to 6 let). Nerada nabízím rady, ony stejně moc nefungují, protože každá duše je jiná a jinak prožívá svůj příběh. Ale mohu s tebou sdílet jak ti je a do značné míry to pochopit, na základě prosté zkušenosti. Chceš-li, napiš mi na výše uvedený e-mail. Ahoj Iva

    4 signoraa signoraa | Web | 21. března 2011 v 13:14 | Reagovat
    Milá Lucko,
    říká se, že nejlepší lékař je čas, který otupí tu ostrou bolest. Moc na Tebe myslím, dokážu se do Tvých pocitů vcítit. Není jen tou mojí nedávnou ztrátou, ale v podobné situaci byla moje mladší sestra, která ovdověla před 3 roky. Mohu-li radit, neuzavírej se před světem, před lidmi. Drž se. :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Rozutekly se mi ovce

Masáž varlat

Bláta víc než po kolena