Jedinečná

Tato skladba pro mě navždy zůstane jedinečná, byla mojí svatební.
.
.
.
.

Komentáře

  1. 1 Elle Elle | Web | 8. března 2011 v 21:58 | Reagovat
    pekna =)

    2 edithhola edithhola | E-mail | Web | 10. března 2011 v 9:01 | Reagovat
    Konečně jsem si přečetla tři poslední dějství a je mi do breku ještě víc než po písni G. Estefan. Jsme ráda, že dáváš na blog aspoň něco, že víme, že jsi. Končíš tím, že něco se děje v Tvé přítomnosti. Jak ráda bych Ti pomohla. Klidně i jen tichým sezením vedle Tebe. Email na mě máš. Mně také pohromy z přítomnosti nejdou psát. To minulé už když jde, tak je to fakt proces, který je přesně načasován. Ale taky trochu ovlivňuje přítomnost ... Doufám, že svou Pandořinu skříňku jednou ukončíš jako já CKMM, že ke své minulosti stojím čelem a nic to se mnou už nedělá. Všechny matky by potřebovaly celoživotní psychoterapii. Z facky Tvé matky se mi zvedl žaludek. Moc a moc na Tebe myslím.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Rozutekly se mi ovce

Masáž varlat

Bláta víc než po kolena