SEX s EX na EX

.....Mezi vámi, co už přeci jen máte pár zkušeností za sebou, se jistě najdou tací, kteří byli postaveni před možnost, někdy lákavou, někdy lehce děsivou, nicméně i vzrušující.
Po delší době jste narazili (dejme tomu, že úplně náhodou) na svého ex.
Oči se střetnou a najednou prásk, jiskry létají všude kolem, div, že nemusí dorazit požární sbor. Je to plné potlačovaných vášní, v dokonalém poměru vyvážené strachem, co by, kdyby.
Jste trháni na kusy touhou, vrátit se do známé náruče a zároveň přísně varováni protivným rozumem, který blábolí cosi o nemožnosti vstoupit do stejné řeky.

Ať, pohodíte vzdorně hlavou, nemusí být stejná, může být lepší, snažíte se překřičet rozum, ale uvnitř se chvějěte obavami. Hnáni tím, co máme společného s většinou živých organismů a navíc tím, co přiznáváme jen vlastnímu druhu, tedy pudem (a rozhodně ne sebezáchovným) a (po)citem zvaným zamilovanost, se povětšině řítíme vstříc rozčarování.
Jenže, kdo by odolal , jsme jen lidé, není-liž pravda? Co tak k tomu ještě dodat? Leda snad pár veršíků.





Znovu si zaklepal
na vrátka mojí duše
a znal si kód,
tak pustila tě dál.
S bázní si zaklepal
já pustila tě, tuše,
že vážně neměla bych,
už jednou si to vzdal.

Zlehka si zaklepal
na dveře mojí touhy
a já vydechla vítej,
tak pojď jen dál.
Něžně si zaklepal
a za okamžik pouhý,
svět, co byl černobílý,
si barvy z duhy vzal.

Vroucně si zaklepal,
až tam, kde vášeň dříme,
můj tep se zrychlil
a dech se zrychlil s ním.
Horce si zaklepal
a i když oba víme,
že není stejné řeky,
já nabídla ti klín.
.
Zprudka si zabušil
na bránu mého srdce,
to náhle zaleklo se,
už příliš mělo ran.
Marně si zabušil,
ač klíč už mělo v ruce,
jen pokus jeden, pouhý,
nám věčností byl dán.

Komentáře

  1. Komentáře
    1 Mutinka Mutinka | Web | 27. února 2011 v 13:56 | Reagovat
    tou básní je to krásně vystiženo ..
    "jen pokus jeden, pouhý,
    nám věčností byl dán."
    smutná pravda, zase jste mě vaší básní uplně očarovala :))

    2 Carolinek Carolinek | 27. února 2011 v 14:04 | Reagovat
    [1]: Souhlasím, jeden z menšiny článků v rubrice Téma týdne, který má myšlenku.

    3 Mami Mami | Web | 27. února 2011 v 14:22 | Reagovat
    "jen pokus jeden, pouhý,
    nám věčností byl dán"
    Přesně vystiženo, některé rány se nikdy nezahojí a ve skrytu duše bude vždy stín pochybnosti.

    4 jezura jezura | Web | 27. února 2011 v 15:20 | Reagovat
    Také jsem si kdysi myslela, že může vyjít i pokus druhý, ale nebyla to pravda. Velice výstižné a pravdivé verše. :-?

    5 punerank punerank | E-mail | Web | 27. února 2011 v 15:30 | Reagovat
    Vždycky mě dostaneš:) spolehlivě! ještě povídečku by to chtělo:)
    to je prostě dobrý, nepřesně jasný a přitom určitě prožitý:)
    prostě.... já zase přijdu:)

    6 divizna divizna | 27. února 2011 v 15:31 | Reagovat
    Tohle je nejlepší článek a básnička, jakou jsem na zadané téma četla.

    Třeba se z toho jednoho, jediného pokusu vyvine opět něco krásného, vždyť za dveřmi je jaro.... :-)

    7 Suns Suns | Web | 27. února 2011 v 16:53 | Reagovat
    Naprosto úžasný článek a snad ještě úžasnější básnička. Nemám slov.
    Taky jsem se tak nedávno potkala s ex. Předtím on s nikým nespal a já taky ještě nikdy ne... a prostě jsme si řekli, že se chceme vyspat spolu.. tak jsme se domluvili a bylo to. Samozřejmě srdce něco utrpělo. Ono asi trpí do teď, ale doufám, že se třeba jednou něco změní... :)

    8 adaluter adaluter | Web | 27. února 2011 v 17:00 | Reagovat
    [1]: Moc děkuju a jestli to pro tebe není problém, klidně mi tykej. :-)

    [2]: Děkuji, to potěší.

    [3]: Ano, to jsou city, překrásné, ale i zraňující. :-(

    [4]: Někdy, ale opravdu jen někdy, to vyjde, bohužel většina z nás, má ty špatné zkušenosti.

    [5]: Prožitý, no to si piš, prožitý a obrečený. A co se týká povídek, to tak nějak není můj žánr. Vlastně se o ně ani moc nepokouším, ale vidím, že tady je to téměř základní kámen tvorby, no kdo ví, třeba to časem vyzkouším. :-D

    [6]:Tak to moc děkuju a kdo ví, naděje prý umírá poslední, třeba s vlaštovkami přiletí z teplých krajin i štěstí.

    9 adaluter adaluter | Web | 27. února 2011 v 17:02 | Reagovat
    [7]: Neboj, rozhodně změní a k lepšímu. A moc děkuju za uznání. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. 10 punerank punerank | E-mail | Web | 27. února 2011 v 17:13 | Reagovat
    Ale ne, spousta lidí nepíše povídky. to byla jen moje zvědavost, hlad číst víc a dýl:)))

    11 davidbachmann davidbachmann | E-mail | Web | 27. února 2011 v 17:21 | Reagovat
    Život sebou nese nejrůznější situace, vztahy a překvapení. S jednou intelektuálkou jsem se po rozchodu prostě dohodnul, že dokud si každý z nás někoho nenajde, budeme se občas scházet. A ono to vůbec nebylo tak špatně. Sex je věcí dohody. Můžeme tu blábolit o tom, jak to bez lásky nejde, ale lhali bychom si. S láskou a ve vztahu je to nejlepší, ale jak říká jeden mobilní operátor: "Jde to i jinak"!

    12 divizna divizna | 27. února 2011 v 17:27 | Reagovat
    Chci tomu věřit, že štěstí přiletí, však si ho zasloužíš :-)

    13 Lennroe Lennroe | Web | 27. února 2011 v 17:36 | Reagovat
    Mám ráda tvoje verše. Narozdíl od většiny ostatních, ony nějak působí.
    Já se svým ex ještě neviděla, těžko říct, jak by to dopadlo.

    14 adaluter adaluter | Web | 27. února 2011 v 18:21 | Reagovat
    [10]: No jak říkám, kdo ví.

    [11]: Ale jistě, že jde, to už ve svém věku vím, já spíš mluvila o nadějích na nový vztah, navázaný tam, kde jsme skončili a tam je problém, protože často jde opravdu jen o vzplanutí vášně, po jejímž uhašení zbyde jen popel a nová naděje se nekoná.

    [13]: Je mi ctí, děkuji. To se jednou dozvíš, neříkám, že je to pravidlo, ale stane se a úplně výjimečné to taky není. :-)

    15 Mutinka Mutinka | Web | 27. února 2011 v 19:49 | Reagovat
    dobrá budu tykat :), jinak děkuji za návštěvu mého blogu, musím přiznat, že i kdyby tam nikdo jiny než ty nechodil, tak mi to nevadí, protože na komentáře od tebe čekám vždycky s největším napětím :c) takže děkuji, že se tam vracíš :-)

    16 Labanda © Labanda © | Web | 28. února 2011 v 8:50 | Reagovat
    nz to bylo díky punerank ;-) vlastně je to její žebříček, já byla za milíáčkem tak jsem tenhle týden nestíhala pomohla mi protože je to moje zlato ;-) :-)

    17 kappa kappa | Web | 28. února 2011 v 9:45 | Reagovat
    čo dodať? všetko bolo povedané básňou, obzvlášť podarenou!

    18 Albert Pes Albert Pes | Web | 28. února 2011 v 18:02 | Reagovat
    "Oči se střetnou a najednou prásk..." - s tímhle bych souhlasil... ;-)

    19 Ehněnka Ehněnka | 28. února 2011 v 22:03 | Reagovat
    Moc, moc pěkné. Ale je to smutné, není to úplně to, co bych teď chtěla slyšet...ale jak říká můj oblíbený citát-následuj hlas svého srdce a rozum ti nakope prdel...(omluvám se za ten výraz).

    20 edithhola edithhola | E-mail | Web | 1. března 2011 v 9:24 | Reagovat
    Lucko, něco jsem četla, že seznam členů Ak byl smazán a bude se znovu posuzovat, kdo ano a kdo ne ... Moc tomu v AK nerozumím. Nebo spíše nemám čas to pročítat a zabývat se tím. Ještě pořád nejsem fit a do toho ten menší má horečky a afty. Nejí, nepije, nespí, brečí, nic nechce, jen se chovat ... Renu jsem včera dopsala jen díky tomu, že mě manžel vystřídal, protože vidí, že už zase mám depresi, když nic svého a pro sebe nestíhám ... promiň, nestíhám číst ani články svých oblíbenců, dočtu si tvé později ...

    OdpovědětVymazat
  3. 21 Kerria Kerria | Web | 1. března 2011 v 17:51 | Reagovat
    Ahoj, promiň, že nepíšu k článku. Četla jsem u Edith, že si hlídáš oblíbené blogery, tak jsem ti chtěla poradit: Když si v nastavení blogu vyplníš oblíbené stránky, tak se o každém novém článku dozvíš pár minut po zveřejnění. Budou se ti zobrazovat na titulní straně blogu, nad žebříčkem AK.

    22 Ufounek Ufounek | Web | 1. března 2011 v 18:22 | Reagovat
    Ta báseň je naprosto úžasná, moc obdivuju :)

    23 Ufounek Ufounek | Web | 1. března 2011 v 21:05 | Reagovat
    Sranda, jó to je s ním občas už teď. Malej potvorák už začíná kučkat :D. Teda pokud se mi nesnaží urvat nos, nebo ucho, popřípadě i zuby xD.
    Jojo, škola je někdy na obtíž. Mě škola ani tak moc nevadí sama o sobě, učit se mi nedělá problém, chodím tam dokonce i celkem ráda, ale to jak jsme am dlouho...Navíc dojíždím. Nejdřív se dostávám domů o půl třetí, a to jen jednou týdně. A to je prosím, 7.třída...

    24 Gabriella Gabriella | Web | 2. března 2011 v 1:32 | Reagovat
    Báseň to naprosto vystihuje a mě osobně se hrozně líbí:)

    25 kappa kappa | Web | 3. března 2011 v 23:17 | Reagovat

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Rozutekly se mi ovce

Masáž varlat

Bláta víc než po kolena