Trojrozhovor

.....Tak tenhle poněkud zmatený rozhovor u nás proběhl včera večer, těsně před osmou hodinou. Obě dcery byly v obýváku, starší se snažila v televizním programu zjistit, u čeho se jí bude dnes nejlépe usínat a konzultovala to se mnou hlasitým halekáním, abych ji v kuchyni náhodou nepřeslechla.
Zároveň umravňovala mladší sestru, která se bránila vypnutí pohádek a snažila se z malé židličky dosáhnout na video nad televizí.
Bylo to samé
"Kde je ten program, mami?"
"Nelez tam spadneš!"
"Já chci ještě pohádky!"
"Jó, už ho mám."
"Říkala jsem nelez tam!"
"Na co chceš koukat, mami?"
"Já chci pojďte pane, budeme si hrát!"
"Ta židlička s tebou spadne!" "
Tam snad nic nedávaj."
"Slyšela si sestru, jdi dolů, spadneš a shodíš televizi a neuvidí nikdo nic!"
"Ale já nespadnu, já už jsem velká."
V té chvíli konečně našla ta starší v programu to, co hledala.
"Nekecej a pádluj!" zakřičela na mě.
Mladší se jen zprudka nadechla, nasadila ukřivděný výraz a rozhořčeně, důrazně odsekla:
"Já nemám žádnou loďku."
Náš následný výbuch smíchu ji zmátl natolik, že slezla dolů a na pohádky úplně zapoměla.

Komentáře

  1. 1 uni-sex uni-sex | Web | 9. ledna 2011 v 17:44 | Reagovat
    Chuděra malá a vy se jí smějete :-P
    Mám pochopení, protože se taky jakživo nemůžu koukat na to, na co bych chtěla. :-x

    2 sharaniel sharaniel | Web | 9. ledna 2011 v 19:34 | Reagovat
    :-D
    To mi něco připomíná :)
    Buď víc televizí nebo ani jednu. Mít jenom jednu jedinou je občas k zláznění..
    "Já se chci dívat na tohle!" "Ne, ty jsi se díval předtím, teď já" ... myslím, že to tak bude všude :D

    3 Edith Holá Edith Holá | E-mail | Web | 10. ledna 2011 v 0:04 | Reagovat
    Taky mám čím dál větší pocit, že potřebujeme čtyři televize, čtyři počítače, dva volanty k nintendu :-) Šílené. Měla jsem iluze, že nic z toho dětem nedovolím ...:-) Kdeže loňské sněhy jsou. Mám moc ráda, když tyhle šarvátky konči nějakým dětským bonmotem a všichni se můžeme zasmát. Ale většinou se synové porvou :-(
    Díky za výklad snu. Jsou to úplně jiné myšlenky, ale myslím, že je využiji :-) A díky že se Vám Renin příběh líbí. Kámoškám se to taky líbí, ale na blogu zatím na to lidi reagují hvězdičkovým hodnocením a komentáře nepíší, tak nevím ... každopádně budu pokračovat, neb mám plnou hlavu dalších kapitol. Tak doufám, že zůstanete věrnou čtenářkou. Dík!!

    4 darkmiss darkmiss | Web | 10. ledna 2011 v 18:44 | Reagovat
    Ano, děti perlí. :-D Můj brácha si zase jednou stěžoval, že mu políbka ulítla na zem, když ji foukal, protože on nemá "takový kousací zuby" :-D

    5 Sussanah de Silva Sussanah de Silva | Web | 5. února 2011 v 23:55 | Reagovat
    :-D

    6 Nessie Nessie | Web | 17. dubna 2011 v 19:24 | Reagovat
    Já jsem ráda, že máme každej svůj počítač, protože jinak bychom se už dávno asi pobili ;) Asi jako u té televize, až na to, že žádnou nemáme :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Rozutekly se mi ovce

Masáž varlat

Bláta víc než po kolena