Jedna pro uni-sex

.....Tak především, chci moc poděkovat za nesmírně milý a laskavý komentář od tebe, ještě teď se červenám, neboť zcela upřímně, jediná chvála, kterou za poslední roky slýchám, zní asi takhle :"Dík za večeři, bylo to dobrý."

.....A teď k tomu štěstí a optimismu, já sama jsem si tohle téma pro sebe řešila už před "dávnými" patnácti lety, kdy jsem zjistila, že počet mých neveršovaných veršovánek, nepřímou úměrou souvisí právě s pocity štěstí.
Tehdy mě to zaujalo natolik, že jsem se tu myšlenku pokusila z(ne)veršovat. a nyní ti ji tedy věnuji (ač není o co stát), jako vysvětlení toho, proč, až budu moci konečně zase dýchat, nebo se dokonce smát, tady asi moc básniček nenajdeš.




V básních často pláču
a málo se směju,
snad je to tím,
že píšu sama,
když dno je na dosah
a půlnoc kvete.


To smutek,
jak pavouk
vylézá z koutů duše,
motá mě do svých sítí
a já se směju,
když slunce svítí.

To, ale
neumím zas psát.

Komentáře

  1. 1 alma-nacida alma-nacida | Web | 12. ledna 2011 v 16:42 | Reagovat
    Moc pěkná, volný verš se cení! Vzhůru na básnění! :-)

    2 uni-sex uni-sex | Web | 12. ledna 2011 v 16:45 | Reagovat
    Víš, nikdy v životě mi nikdo nevěnoval básničku. Manžel básničky psával a já, bláhová si myslela, že jedna jediná v tom jeho silném sešitu byla pro mne, jestli se ptáš, jak mě to proboha mohlo napadnout, tak odpovím... Měla název - Těším se, až se budeme brát...
    Nebyla ale psaná pro mne, patřila té předešlé a na mou hloupou otázku mi to nevybíravým způsobem hned po svatbě vmetl do tváře.
    Hrozně moc jsi mě dojala, děkuju. ☼

    3 uni-sex uni-sex | Web | 12. ledna 2011 v 16:56 | Reagovat
    Ještě jsem se vrátila, zapomněla jsem totiž dodat, že i když tady moc básniček, až budeš šťastná nenajdu, bude to pro mne hezké pomyšlení, že můžeš konečně volně dýchat, že se můžeš smát a že třeba už nebudeš všechno sama...

    4 uni-sex uni-sex | Web | 12. ledna 2011 v 16:58 | Reagovat
    a že třeba už nebudeš na všechno sama...
    nějak mi to "na" vypadlo

    5 adaluter adaluter | Web | 12. ledna 2011 v 17:37 | Reagovat
    [1]: Děkuji i chvála se cení

    [4]:Jsem ráda, že máš radost, je vidět, že jsi osoba skromná, neboť ke štěstí ti stačí opravdu málo :-P. Ale vážně,cením si všeho, co mi píšeš a co se týká básniček, kdyby bylo nejhůř a bylo líp, mám velké zásoby z dob, kdy bylo hůř. :-D

    6 darkmiss darkmiss | Web | 12. ledna 2011 v 20:35 | Reagovat
    Ano, ukecaná čarodějnice je maminka :-D Ptala jsem se jí, jakou mystickou bestií by chtěla být a oa že prý čarodějnice, tak jsme toho patřičně využila ;-)

    7 pavel pavel | Web | 13. ledna 2011 v 17:18 | Reagovat
    já básně psal, ale pokud se dobře pamatuji, taky jsem od žádné ženy nedostal O_O

    8 pavel pavel | Web | 13. ledna 2011 v 17:19 | Reagovat
    [2]: tak to je smutné... žiješ stále s ním?

    9 levacka levacka | Web | 13. ledna 2011 v 18:19 | Reagovat
    Odpovídám na komentář:
    Hmm. Ty myslíš, že je to špatné? Mě leváci vždycky hrozně fascinovali a myslím, že neházím své úsilí do prázdna. Vždyť už jsem se naučila levou i korálkovat-největší oříšek je pro mě psaní. To pořád ještě nezvládám. A co je na leváctví špatné? :-(

    10 Le fille Ash Le fille Ash | E-mail | Web | 13. ledna 2011 v 20:11 | Reagovat
    Krásná báseň! Jak formou, ale hlavně obsahem! Má v sobě velké sdělení a má (jak ráda říkám :-) ) Hloubku! Krása!!! :-)

    11 adaluter adaluter | Web | 13. ledna 2011 v 22:09 | Reagovat
    [7]:nedostal báseň, nebo jen prostě nedostal :-P

    [10]: moc děkuji za pochvalu :-)

    12 pavel pavel | Web | 14. ledna 2011 v 17:54 | Reagovat
    [11]: ale dostal, na to si nestěžuji :-D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Rozutekly se mi ovce

Masáž varlat

Bláta víc než po kolena