Je to jen vaše vina

.....Ano, ano čtete dobře, obviňuji vás.
Vás všechny , kteří neustále líbáni múzami, tvoříte duchaplné články, skládáte nádherné básně, zvěčňujete úchvatné záběry, hravě si poradíte s jakýmkoliv výtvarným nástrojem od tužky až po olej.
Obviňuji vás, protože právě jen kvůli vám, mi nezbývá čas na líbání s mojí vlastní múzičkou.

.....Neustále poletuji od jednoho k druhému se strachem, aby mi něco neuteklo, aby ani jediná originální myšlenka nepřišla na zmar. A pak píšu , ale jen komentáře. Samé komentáře, protože si prostě nedokážu nechat svůj názor pro sebe.
Vždycky jsem byla spíš glosátor, než vypravěč, hlavně v reálném životě, trávím naprostou většinu času nasloucháním, bohužel v poslední době jaksi není komu naslouchat.
Jsem jak v karanténě a tak jsem se vrhla na vás a stejně jako v reálu, zase poslouchám cvrkot a semo tamo utrousím nějaké to "moudro".

.....Ale zpět ku problému, to že většinou jen tiše naslouchám, vás ještě nezbavuje viny za to, že mě prakticky nepustíte ke slovu.
Je vás tolik, to je přeci nečestné a nesportovní, taková přesila.

.....Dobře, ani já nejsem bez viny, je to už závislost a nevěřila bych, že se může rozjet tak rychle. Takže vás budu nejspíš dál obíhat, přikládat ucho na vaši zeď a naslouchat, co se děje za ní a potom na ní čmárat svoje, ve většině případů obdivné a lehkou závistí podbarvené, rozumy. Takže, je to vaše vina, ale budiž vám, za vaše zásluhy, odpuštěno!

Komentáře

  1. 1 Illian Illian | Web | 11. ledna 2011 v 20:10 | Reagovat
    Věř tomu, že až bude múza zoufalá, tak tě přepadne takovou silou, že ten čas se jakoby zázrakem objeví.
    A jinak, mám myslím docela podobný problém. Někdy by se prostě hodilo aby měl den 48 hodin abych si stihla přečíst všechno, napsat všechno atd. co mě napadne :-)

    2 Mikča Mikča | Web | 11. ledna 2011 v 20:54 | Reagovat
    Mě múza nelíbala, i když jsem blogy neobíhala... a vlastně mě ani teď pořádně nelíbá a když už, tak jen tak letmo, že ten výtvor za moc nestojí...

    3 uni-sex uni-sex | Web | 12. ledna 2011 v 12:21 | Reagovat
    To já obdivuju tebe, za to, jak krásně umíš vyprávět, jak krásné píšeš básničky. Nikdy se mi nepodařilo seřadit písmenka do básničky, ač bych strašně chtěla...
    Ono je v dnešní době umění naslouchat, ale zase tak moc to nepřeháněj a piš, piš, piš...♥
    Moc si přeju, abych tě tu brzy zastihla šťastnou, myslím na to, jaké by pak vznikaly básničky, ale v těch smutných si taky libuju. :-)

    4 The_Traitor The_Traitor | E-mail | Web | 12. ledna 2011 v 23:53 | Reagovat
    Hezký večer, adaluter.

    Vyslechl jsem si tvé obvinění. Doufám, že mi promineš mou domýšlivost, když budu předpokládat, že jsem potencionálně jedním z těch, které obviňuješ. Jako takový cítím samozřejmě určité výčitky. Mrzí mě, že trpíš nedostatkem múz. Mrzí mě, že ti spolu s dalšími kreativními lidmi krademe prostor. Neberu to na lehkou váhu - tuším, že kdybychom tento prostor neokupovali, zazářila bys daleko víc. Nejenom z důvodů nižší konkurence, to by vyznělo vůči tobě spíš urážlivě, ale snad i, jak se domnívám, z toho důvodu, že jen samo pomyšlení na konkurenci ti shazuje sebevědomí a brání ti psát tak, jak by sis přála a jak jsi dost možná schopná.

    Protože obvinění přijímám a uznávám svůj drobný podíl na kolektivní vině všech kreativních a múzami líbaných lidí, zvu tě tímto na svůj blog a k sobě samému. Možná je to jen bláhová snaha, ale chtěl bych se přinejmenším pokusit se s tebou o své vlastní múzy podělit (třebaže jen sotva mohu říct, že jich kolem lítá houf) a pomoci ti s nimi pracovat, stojíš-li o to. Můj blog ti zároveň poskytne prostor - není totiž jen můj, je zamýšlen jako blog více tvůrců, postupně směřující od pouhého zveřejňování ke komunitní tvorbě, diskuzím a rozšíření (o tom víc přímo na blogu). I tehdy, pokud bys chtěla jen glosovat, jsi na něm vítána. (Za tvůj první příspěvek, který mě na tebe upozornil, ti tímto děkuji. O návštěvy je nouze.)

    Nechceš-li se zapojovat, nemusíš. Nestojíš-li o mé řeči, nevadí. Tohle je ale to nejmenší (a z mé pozice zatím i jediné), co pro tebe jako obviněný můžu udělat.

    Piš rovnou na blog, anebo se ozvi na můj e-mail. (Obojí je uvedeno v záhlaví příspěvku.) Budu se těšit. A ještě jednou se omlouvám. :-)

    T_T

    5 Lennroe Lennroe | Web | 17. ledna 2011 v 22:30 | Reagovat
    Taky mám občas dojem, že bloguji ve světě zlodějů času, ale je to silnější než já.

    6 punerank punerank | E-mail | Web | 29. ledna 2011 v 22:45 | Reagovat
    úplně mi píšeš z duše. jen hltám, slibuju a hltám. takže piš, moc dobře se tu čte!

    7 adaluter adaluter | Web | 30. ledna 2011 v 1:26 | Reagovat
    [5]:Jo závislost je holt závislost, boj předem ztracený.

    [6]: To mě moc těší, jo kdybych psala tolik, kolik tady čtu, už by mi asi nestačila kapacita věnovaná jednomu blogu. :-D :-D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Rozutekly se mi ovce

Masáž varlat

Bláta víc než po kolena