LISTOpad

Zrovna dneska musel začít. Mokro, mlha, šero od samého rána. Jako by ta samá atmosféra vládla i v mojí hlavě. Zaplavil mě pocit marnosti, celý den sedím u počítače a sedím a sedím a NIC. Proč jsem si vůbec pořídila virtuální zpovědnici, když jsem tak dokonale prázdná a pustá...--budu muset zjistit jak stvořit otazník, jinak si ani nepokladu řečnických otázek a že jich mám--. Vůbec mě žene touha po dokonalosti, nicméně velmi zprudka naráží na hradbu mých základních neznalostí PS světa. Umím to dokonale s propiskou a papírem, jenže i já chápu, že to je dnes poněkud pasé, protože vyvěšovat pamflety na nárožích bloků sotva člověku přinese žádoucí odezvu. Budu prostě, "chca nechca", muset přijmout svoji budoucnost a vyvěšovat propříště jen na nárožích BLOGU. Podzimu zdar a LISTOpadu zvlášt .

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Rozutekly se mi ovce

Masáž varlat

Bláta víc než po kolena