Jak jinak DÉJÁ VU (aneb -nevím, kdo je to tetička wikipedie)

.....Děkuji všem, kteří mi pomohli stvořit mé malé, prosté dílko, neboť jsem až doposud byla přesvědčena, že toto téma vynechám, avšak vy (vy víte kdo) jste mi poskytli inspiraci, kterou prostě nebylo možné ignorovat.
Ještě jednou díky.


Déjá vu, déjá vu,
to téma už mě nebaví,

už mě z toho bolí hlava

jak tu každý k dobru dává,

co, kdy a kde o tom čet,

opakují jen pár vět.

Já to zažil a ty taky

jaké pak s tím saky paky

a tak dnes i Deža ví,

co to je mít déjá vu.


Ještě nepatrnou poznámečku, to zvláštní, cize znějící slovní spojení v úvodu a samozřejmě i v závěru básně čtěte prosím deža ví, tedy stejně jako Deža ví, ono by se mi to pak nerýmovalo. DÍK.

Komentáře

  1. 1 Taychi Taychi | Web | 29. listopadu 2010 v 6:33 | Reagovat
    :D To zní, jako kdyby ti pomáhal zlý Vordemort! (Och máj gád, řekla jsem jeho jméno)

    2 uni-sex uni-sex | Web | 29. listopadu 2010 v 12:33 | Reagovat
    Já Deža ví jednou zažila, byl to zvláštní pocit.
    Jinak chválím a chválím, pěkná básnička.

    No, ten věnec vypadá na fotce trochu líp, než ve skutečnosti. :-D
    Díky ;-)

    3 adaluter adaluter | Web | 29. listopadu 2010 v 12:39 | Reagovat
    [1]: Kdo ví? :-P

    4 adaluter adaluter | Web | 29. listopadu 2010 v 12:41 | Reagovat
    [2]:Tak snad manželovi aspoň zachutná,když už se nezalíbil. :-D

    5 mondieu mondieu | 2. prosince 2010 v 20:25 | Reagovat
    Ahoj, tuhle jsem se bavila s jedním pánem znalým jazyka francouzského a tak trochu si z něj vystřelila...zcela vážně jsem se ho zeptala, jestli existuje opozitum k výrazu déja vu...po pěti minutách usilovného čelavraštění jsem ho vysvobodila a pravila: "Přece Deža neví!"

    6 adaluter adaluter | Web | 4. prosince 2010 v 0:19 | Reagovat
    [5]:Ale no tak, on si mohl hlavu zlámat a ty si z něj děláš šprťouchlata, doufám,že se aspoň zasmál.

    7 mondieu mondieu | 6. prosince 2010 v 0:42 | Reagovat
    Zasmál, je hrdým majitelem smyslu pro humor;).

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Rozutekly se mi ovce

Masáž varlat

Bláta víc než po kolena